annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantenzone inloggen --> Error code 20

Topic gestart op: 30-08-20 13h14

Antwoorden: 7 antwoorden

Timm1983
Ervaren verkenner

Klantenzone inloggen --> Error code 20

OPGELOST

Hallo allemaal,
Wie krijgt ook een error code 20 bij het inloggen in de klantenzone?
The proxy failed to connect to the web server, due to TCP connection timeout.
Timm1983

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@Timm1983  goedemiddag,

je kan hier eens gaan kijken,

https://allestoringen.be/storing/orange/kaart/

Wij in Limburg kunnen er niet op

ook niet op de website van Orange.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Timm1983
Ervaren verkenner

Bedankt voor uw snelle reactie Josette, ik woon in de regio Gent dus die storing treft ook mij, gelukkig is Orange Tribe nog toegangkelijk, en mogelijk heeft de storing er ook iets mee te maken waarom mijn abonnement nog niet omgezet is naar Go Light, maar ik hou jullie op de hoogte.
De My Orange app op de gsm is wel toegangkelijk, gisteren had ik ineens 3 badges verdiend van de uitdagingen en ik heb dan maar gekozen voor 2GB gratis surfen, we worden nogal verwend bij orange, maar eerst wachten tot de storing voorbij is.
Ik denk dat de storing enkel de online klantenzone treft en niet het netwerk van Orange, want ik heb ontvangst van Orange.
Timm1983

Josette
Wijze
Wijze

@Timm1983  hei 

hier is alles weer oké.

Even geduld met de omzetting zou ik zeggen.

Surfen maar.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
adizal
Leidende verkenner

Op een aantal punten na is Orange op dit ogenblik de beste keuze.

Ik uit veel kritische opmerkingen tegenover Orange die vatbaar zijn voor verbetering, maar evengoed prijs ik de goede punten als deze ter sprake komen.

 

Leden met de meeste pluimen