Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-07-24 13h55
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Al een aantal dagen kan ik via Google Chroom de klantenzone niet bereiken. Het lukt wel nog via Edge. Heeft iemand hetzelfde probleem of nog beter een oplossing?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey @spookbe ,
Soms kan het zijn dat er een probleem is met de cookies van de website. Door deze te wissen zou het normaal terug moeten werken.
Hoe doe je dit in Google Chrome? Ik veronderstel dat je met een computer werkt dus surf naar de onderstaande pagina:
chrome://settings/content/all?searchSubpage=orange
en klik dan op het "vuilbakje" naast orange.be en kies voor verwijderen.
Zo worden alle gegevens/cookies van de Orange website verwijderd. Je kan ook alle cookies gaan verwijderen van Google Chrome maar dan moet je op andere websites overal opnieuw gaan inloggen. Wat nu ook weer niet de bedoeling is.
Hey @spookbe ,
Soms kan het zijn dat er een probleem is met de cookies van de website. Door deze te wissen zou het normaal terug moeten werken.
Hoe doe je dit in Google Chrome? Ik veronderstel dat je met een computer werkt dus surf naar de onderstaande pagina:
chrome://settings/content/all?searchSubpage=orange
en klik dan op het "vuilbakje" naast orange.be en kies voor verwijderen.
Zo worden alle gegevens/cookies van de Orange website verwijderd. Je kan ook alle cookies gaan verwijderen van Google Chrome maar dan moet je op andere websites overal opnieuw gaan inloggen. Wat nu ook weer niet de bedoeling is.
@spookbe goedemiddag,
hier nog eentje af en toe gebeurd dat!
Als je de laptop of je toestel opnieuw opstart lukt het meestal!
Ze hebben de fout nog altijd niet gevonden.
Jammer maar helaas. Gebeurd ook bij andere browsers.