annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantenzone

Topic gestart op: 20-10-23 09h42

Antwoorden: 11 antwoorden

Citroene
Aspirant verkenner

Klantenzone

OPGELOST

Dag iedereen,

Ik ben sinds vandaag overgeschakeld van proximus naar Orange met Go Plus.

Overdracht is gelukt, ik kan bellen en surfen. 

Alleen als ik nu in mijn klantenzone kijk, dan zie ik mijn abonnement niet staan.

Ook in de orange app zie ik mijn verbruik niet.

hoe kan ik deze toevoegen?

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Citroene 

Je kan en moet niks toevoegen. Het duurt minimaal 48 uur voordat je alles ziet staan via de klantenzone. Je My Orange app is een soort van gekoppeld aan je klantenzone dus als de klantenzone op orde is is de My Orange app ook in orde.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Josette
Wijze
Wijze

@Citroene goedemiddag,

fijn te lezen dat je er uit bent!

Van mij krijg je deze nog,

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Citroene
Aspirant verkenner

@Josette @patrick2  Ondertussen werkt de App wel, maar als ik via orange.be naar de klantenzone wil dan werkt het nog steeds niet.

ook kan ik via de app de visual voicemail niet activeren omdat deze ontbreekt.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Citroene met welk toestel ga je naar de klantenzone?

Als ik dat met de laptop doe gaat het ook niet

is al een hele tijd dat die dat fout aangeeft bij velen, ik gebruik Google Chrome.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Citroene @Josette 

Hier werkt de klantenzone goed geen enkel probleem. Ik log wel via Firefox er mee in dus misschien dat eens proberen.

Visual Voicemail staat bij mij ook gewoon te activeren via de klantenzone.

Scherm­afbeelding 2023-10-21 om 22.04.15.png

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen