Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-10-23 09h42
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dag iedereen,
Ik ben sinds vandaag overgeschakeld van proximus naar Orange met Go Plus.
Overdracht is gelukt, ik kan bellen en surfen.
Alleen als ik nu in mijn klantenzone kijk, dan zie ik mijn abonnement niet staan.
Ook in de orange app zie ik mijn verbruik niet.
hoe kan ik deze toevoegen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Je kan en moet niks toevoegen. Het duurt minimaal 48 uur voordat je alles ziet staan via de klantenzone. Je My Orange app is een soort van gekoppeld aan je klantenzone dus als de klantenzone op orde is is de My Orange app ook in orde.
@Citroene met welk toestel ga je naar de klantenzone?
Als ik dat met de laptop doe gaat het ook niet
is al een hele tijd dat die dat fout aangeeft bij velen, ik gebruik Google Chrome.
Hier werkt de klantenzone goed geen enkel probleem. Ik log wel via Firefox er mee in dus misschien dat eens proberen.
Visual Voicemail staat bij mij ook gewoon te activeren via de klantenzone.