Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-01-20 14h37
Antwoorden: 11 antwoorden
Kan ik met koala onbeperkt bellen naar europa? Zo niet, hoeveel minuten heb ik dan om vanuit belgie naar europa te bellen?
alvast bedankt
Kan de Spoiler niet verwijderen
Voorbeeld: met International Call Advantage (5.95/maand) bel je naar Roemenie voor 0,13 € /min ipv 0,23 €
Andere mogelijkheden zie ik niet, tenzij je met een herlaadkaar zit. Dan kan je voor 5 EUR 90 min bellen naar Frankrijk, Spanje, Italië, Roemenië en Polen
Kijk hier naar de internationale tarieven. Daar zie je ook packs die je kunt bestellen
Orange heeft geen abonnementen die bellen naar europa mogelijk maken?
@Sethback schreef:
Orange heeft geen abonnementen die bellen naar europa mogelijk maken?
Toch wel. Arend Premium heeft 1000 minuten van BE naar EU en Best Destinations inbegrepen. Is wel het duurste abo, € 61 per maand.
Best Destinations:
Australië Canada China Egypte Hongkong India Indonesië Israël Japan Kaapverdië Mexico Rusland Saoedi-Arabië Singapore Thailand Tunesië Turkije VS Zuid-Afrika Zwitserland
@Cdt24801 Dat van arend premium wist ik niet. Maar inderdaad redelijk duur. Hangt er van af hoeveel je belt om te zien of het rendeert