annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Koala & bellen in europa

Topic gestart op: 24-01-20 14h37

Antwoorden: 11 antwoorden

Sethback
Aspirant scout

Koala & bellen in europa

Kan ik met koala onbeperkt bellen naar europa? Zo niet, hoeveel minuten heb ik dan om vanuit belgie naar europa te bellen?

alvast bedankt

 

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Gregory
Wijze
Wijze

Spoiler
Voorbeeld: met International Call Advantage (5.95/maand) bel je naar Roemenie voor 0,13 € /min ipv 0,23 €

Andere mogelijkheden zie ik niet, tenzij je met een herlaadkaar zit.  Dan kan je voor 5 EUR 90 min bellen naar Frankrijk, Spanje, Italië, Roemenië en Polen

Kan de Spoiler niet verwijderen

Voorbeeld: met International Call Advantage (5.95/maand) bel je naar Roemenie voor 0,13 € /min ipv 0,23 €

Andere mogelijkheden zie ik niet, tenzij je met een herlaadkaar zit. Dan kan je voor 5 EUR 90 min bellen naar Frankrijk, Spanje, Italië, Roemenië en Polen

 

Gregory
Wijze
Wijze

Kijk hier naar de internationale tarieven.  Daar zie je ook packs die je kunt bestellen

 

Sethback
Aspirant scout

Orange heeft geen abonnementen die bellen naar europa mogelijk maken? 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Sethback  schreef:

Orange heeft geen abonnementen die bellen naar europa mogelijk maken? 


Toch wel. Arend Premium heeft 1000 minuten van BE naar EU en Best Destinations inbegrepen. Is wel het duurste abo, € 61 per maand.

Best Destinations:

Australië Canada China Egypte Hongkong India Indonesië Israël Japan Kaapverdië Mexico Rusland Saoedi-Arabië Singapore Thailand Tunesië Turkije VS Zuid-Afrika Zwitserland

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

@Cdt24801 Dat van arend premium wist ik niet.  Maar inderdaad redelijk duur.  Hangt er van af hoeveel je belt om te zien of het rendeert

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen