- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Koala & bellen in europa
Kan ik met koala onbeperkt bellen naar europa? Zo niet, hoeveel minuten heb ik dan om vanuit belgie naar europa te bellen?
alvast bedankt
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Andere mogelijkheden zie ik niet, tenzij je met een herlaadkaar zit. Dan kan je voor 5 EUR 90 min bellen naar Frankrijk, Spanje, Italië, Roemenië en Polen
Kan de Spoiler niet verwijderen
Voorbeeld: met International Call Advantage (5.95/maand) bel je naar Roemenie voor 0,13 € /min ipv 0,23 €
Andere mogelijkheden zie ik niet, tenzij je met een herlaadkaar zit. Dan kan je voor 5 EUR 90 min bellen naar Frankrijk, Spanje, Italië, Roemenië en Polen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Kijk hier naar de internationale tarieven. Daar zie je ook packs die je kunt bestellen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Orange heeft geen abonnementen die bellen naar europa mogelijk maken?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
@Sethback schreef:
Orange heeft geen abonnementen die bellen naar europa mogelijk maken?
Toch wel. Arend Premium heeft 1000 minuten van BE naar EU en Best Destinations inbegrepen. Is wel het duurste abo, € 61 per maand.
Best Destinations:
Australië Canada China Egypte Hongkong India Indonesië Israël Japan Kaapverdië Mexico Rusland Saoedi-Arabië Singapore Thailand Tunesië Turkije VS Zuid-Afrika Zwitserland
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
@Cdt24801 Dat van arend premium wist ik niet. Maar inderdaad redelijk duur. Hangt er van af hoeveel je belt om te zien of het rendeert