Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-01-25 13h54
Antwoorden: 8 antwoorden
Vandaag ontving ik een sms bericht van 5000 dat ik verbruik had buiten het abonnement. Ik heb toen in de app gekeken en daar staat dat er 15 cent in rekening is gebracht voor een SMS. Ik heb helemaal geen SMS of MMS of iets dergelijks gestuurd dus hoe kan ik zien waarvoor ik dan moet betalen buiten op de factuur maar dat duurt nog even voor ik die krijg.
Hiervoor zal je moeten afwachten op de factuur. Kosten buiten je bundel kunnen veroorzaakt worden door de verschillende dingen: Een MB Extra, speciale sms. Bellen naar speciale nummers. Bellen of sms'en naar het buitenland en noem maar op
Zou wachten op de factuur - sms kan verkeerd zijn - en het is maar 15 cent
Klopt dat het maar 15 cent is maar het gaat mij om het principe, maar buiten de factuur kan ik dus niet zien waar het voor geweest is. Gemiste kans van Orange...
een internationale sms binnen (België -> EU) de EU kost uit m'n hoofd 9ct. Dit lijkt me dus eerder een premium smsdienst. Op de factuur ga je dit helder kunnen zien.