Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-03-20 16h56
Antwoorden: 4 antwoorden
Als ik met een Belgische telefoon (met prepaid-kaart) in Nederland door een Nederlandse telefoon gebeld word, worden er dan kosten in rekening gebracht?
Mer prepaid kaart weet ik niet zeler maar met abbonement word gewoon de data/ minuten van je abbonement zelf verbruikt ☺️
@Jeremymarien schreef:
Mer prepaid kaart weet ik niet zeler maar met abbonement word gewoon de data/ minuten van je abbonement zelf verbruikt ☺️
Wanneer je zelf opgebeld wordt betaal je helemaal niks en gaat er ook niks van uw abo af.
@Winckler schreef:
Als ik met een Belgische telefoon (met prepaid-kaart) in Nederland door een Nederlandse telefoon gebeld word, worden er dan kosten in rekening gebracht?
Voor u niet, maar voor die NL beller wel, die bevind zich namelijk in zijn thuisland en belt naar een nummer van een ander land (waar die persoon zich bevindt doet niet ter zake) en heeft dus de kosten van een internationaal gesprek aan zijn been.