annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kosten bellen NL-BE

Topic gestart op: 16-03-20 16h56

Antwoorden: 4 antwoorden

Winckler
Rekruut scout

Kosten bellen NL-BE

 

Als ik met een Belgische telefoon (met prepaid-kaart) in Nederland door een Nederlandse telefoon gebeld word, worden er dan kosten in rekening gebracht?

 

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
Jeremymarien
Aspirant verkenner

Mer prepaid kaart weet ik niet zeler maar met abbonement word gewoon de data/ minuten van je abbonement zelf verbruikt ☺️

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Jeremymarien  schreef:

Mer prepaid kaart weet ik niet zeler maar met abbonement word gewoon de data/ minuten van je abbonement zelf verbruikt ☺️


Wanneer je zelf opgebeld wordt betaal je helemaal niks en gaat er ook niks van uw abo af.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze


@Winckler  schreef:

 

Als ik met een Belgische telefoon (met prepaid-kaart) in Nederland door een Nederlandse telefoon gebeld word, worden er dan kosten in rekening gebracht?

 


Voor u niet, maar voor die NL beller wel, die bevind zich namelijk in zijn thuisland en belt naar een nummer van een ander land (waar die persoon zich bevindt doet niet ter zake) en heeft dus de kosten van een internationaal gesprek aan zijn been.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen