annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

LOVE: Dubbele data met Arend?

Topic gestart op: 04-04-18 22h27

Antwoorden: 24 antwoorden

jonas_dg
Aspirant verkenner

LOVE: Dubbele data met Arend?

OPGELOST

Ik heb momenteel een Love abonnement in combinatie met een Koala GSM abonnement. Als ik overstap naar een Arend abonnement heb ik zogezegd onbeperkte data. Ik lees echter dat dit beperkt is aan 20GB volle snelheid. Wordt dan met Love die beperking verhoogd naar 40GB?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Bart_
Ervaren verkenner


@jonas_dgschreef:

Ik heb momenteel een Love abonnement in combinatie met een Koala GSM abonnement. Als ik overstap naar een Arend abonnement heb ik zogezegd onbeperkte data. Ik lees echter dat dit beperkt is aan 20GB volle snelheid. Wordt dan met Love die beperking verhoogd naar 40GB?


Nee, die 20Gb blijft, maar je kan verder surfen aan lagere snelheid. Zelf al ervaren dat je wel nog wat kan opzoeken op internet, maar streamen is bijna niet te doen...

Afgezien daarvan is 20Gb pop zich best veel. Normaal kom ik daar niet over... maar jij bent misschien een extreme grootgebruiker?  Smiley Knipoog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

24 ANTWOORDEN 24
Sloebers
Veteraan verkenner

Ik heb arend abo ik heb 20gb ze mogen dat omhoog trekken naar 40gb dan onbeperkt 512kbps maar cheetah krijgt met love 30 GB er bij ik heb arend ik heb minder voor vole snelheid te dan cheetah in love pakket snap je

Cdt24801
Wijze
Wijze

Ja @Sloebers , dat snap ik. Maar je hebt met Arend nog meer voordelen dan Cheetah, zoals een veel grotere opslag in Orange Cloud bvb.

En ja, die 20 GB zullen ze wel optrekken, dat komt wel in orde.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Sloebers
Veteraan verkenner

Ja @Cdt24801 maar ik hoop dat ze 20 GB ook omhoog trekken want nu heeft cheetah meer GB met love pakket dan arend na 20 GB valt u op verlagede snelheid dus met cheetah kunt u 30 GB aan volle snelheid surfen na denken waard alleen GB op zijn dan moet met cheetah bij betalen daar zit het verschil met arend na 20 GB opgebruikt te hebben kunt u nog voort aan een verlaagd snelheid zonder bij te betalen 

Sloebers
Veteraan verkenner

Ja @Cdt24801 maar ik hoop dat ze 20 GB ook omhoog trekken want nu heeft cheetah meer GB met love pakket dan arend na 20 GB valt u op verlagede snelheid dus met cheetah kunt u 30 GB aan volle snelheid surfen na denken waard alleen GB op zijn dan moet met cheetah bij betalen daar zit het verschil 

mechanik
Veteraan verkenner

Het is duidelijk dat de Arend klanten recht zouden moeten hebben op het LOVE voordeel dat geldt op de andere abonnementen en/of vrije data om live tv te kijken op de gsm zoals bij Telenet bijv van toepassing is voor de data gebruikt voor de yelo app

Leden met de meeste pluimen