annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

LOVE: Dubbele data met Arend?

Topic gestart op: 04-04-18 22h27

Antwoorden: 24 antwoorden

jonas_dg
Aspirant verkenner

LOVE: Dubbele data met Arend?

OPGELOST

Ik heb momenteel een Love abonnement in combinatie met een Koala GSM abonnement. Als ik overstap naar een Arend abonnement heb ik zogezegd onbeperkte data. Ik lees echter dat dit beperkt is aan 20GB volle snelheid. Wordt dan met Love die beperking verhoogd naar 40GB?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Bart_
Ervaren verkenner


@jonas_dgschreef:

Ik heb momenteel een Love abonnement in combinatie met een Koala GSM abonnement. Als ik overstap naar een Arend abonnement heb ik zogezegd onbeperkte data. Ik lees echter dat dit beperkt is aan 20GB volle snelheid. Wordt dan met Love die beperking verhoogd naar 40GB?


Nee, die 20Gb blijft, maar je kan verder surfen aan lagere snelheid. Zelf al ervaren dat je wel nog wat kan opzoeken op internet, maar streamen is bijna niet te doen...

Afgezien daarvan is 20Gb pop zich best veel. Normaal kom ik daar niet over... maar jij bent misschien een extreme grootgebruiker?  Smiley Knipoog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

24 ANTWOORDEN 24
Cdt24801
Wijze
Wijze

Er komt (waarschijnlijk) binnen  niet al te lange tijd een verbetering in deze situatie, in die zin dat Arend "onbeperkt" zou opgetrokken worden tot 30 GB.

Dat is toch al een fameuze brok ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

@Cdt24801 Hey , waar heeft u die info vandaan dat Arend zal standaard 30GB worden?  

 

Groetjes,

KJ

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Anonymous  schreef:

Hallo,

 

@Cdt24801 Hey , waar heeft u die info vandaan dat Arend zal standaard 30GB worden?  

 

Groetjes,

KJ


Is niet echt een feit, is meer een gefundeerde voorspelling. Ze kunnen toch niet anders meer ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Sloebers
Veteraan verkenner

Hallo iedereen met je een love pakket bent u nu voordeliger aff met cheetah als met arend het kost alle twee even veel centen 79€ als je meer data wil voor gsm gaat dan best naar cheetah krijgt u liefst 30 GB in love voor volle snelheid the surfen maar wel in love pakket maar als u over 30 GB gaat moet je bij betalen en dat heb met arend niet voor maar bij arend heb u 20 GB voor op te gebruiken aan volle snelheid dan wordt u op smalband gezet van 512kbps dus nadenken waard. Dit is alleen in love trio of love duo pakket die 30 GB van cheetah van Orange ik blijf nog bij arend om dat over mij data gaat moet ik niks bij betalen dat is ook goed alleen hoop ik dat in de toekomst arend ook op ze minst ook 30 GB en dan verlagen snelheid 512kbps maar ja even wachten zeker hopelijk wordt dat omhoog getrokken. Nu is cheetah in het voordeel 

0 pluimen
mechanik
Veteraan verkenner

ik vind het gewoon spijtig dat NIEMAND van Orange hier in deze topic gereageerd heeft ....

Hieruit trek ik het besluit dat ze bij Orange maar al te goed beseffen dat dit gevoelig ligt .... Arend moet opgewaardeerd worden .... minstens naar het niveau van Cheetah maar logischerwijs zelfs met meer data dan Cheetah(zonder snelheidsbeperking) dus Orange ... Arend 40€ per maand is minstens 40GB waard

Leden met de meeste pluimen