annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Levering en activatie simkaart

Topic gestart op: 31-03-20 19h44

Antwoorden: 1 antwoord

ejacobs
Aspirant scout

Levering en activatie simkaart

Dan denk je dat bijna 3 weken overlap met je oude provider ruim voldoende moeten zijn om de overstap voorspoedig te laten verlopen. Maar dat is buiten Bpost en Orange gerekend.  Op 12-03 wordt mijn bestelling voor een Love Duo pack geregistreerd bij Orange. Op 17-03 heeft de installateur heel netjes de modem geplaatst en was alles in een half uurtje in orde. En dan begint de ellende...Op 13-03 (oh ja een vrijdag) krijg ik een mailtje dat mijn simkaart onderweg is. Op 16-03 krijg ik een mailtje van bpost dat mijn verzending afgeleverd is in een cubee parcel (zonder verdere details) omdat er (zogezegd) niemand thuis was. Werkte toen al mijn 3e week van thuis uit. Contact gehad met Bpost, ik zou op 14-03 voor 10u nog een antwoord ontvangen hoe ik mijn zendig uit het cubee parcel kon krijgen. Op 14-03 om 11u bel ik opnieuw met Bpost. Daar geven ze mij aan dat ze mij niet meer verder kunnen helpen en dat ik best terug contact opneem met Orange. Wat ik ook direct erna doe, na meer dan een uur van het kastje naar de muur gestuurd te worden heb ik eindelijk mijn verhaal kunnen doen aan iemand die het niet echt leek te begrijpen...Maar, er zou een nieuwe simkaart verstuurd worden. Op 20-03 krijg ik een mailtje dat de verzending van de simkaart wat vertraging kan oplopen ivm corona, maar ze zou zeker in de week van de 23e aankomen. Op 26-03 krijg ik een telefoontje omstreeks 17u krijg ik telefoon van Orange, een vriendelijke man die vraagt of er een probleem is met het afleveren van mijn simkaart. Verhaaltje opnieuw gedaan en aangegeven dat ik een mailtje gekregen had, dat de simkaart die week nog zou aankomen. Ow, dat kan niet meneer. Ik heb net uw dossier van eerstelijns doorgekregen om te vragen of u uw eerste simkaart alsnog ontvangen had. Mijn broek hing toen al op mijn kniëen. Simkaart zou op 27-03 verstuurd worden en normalerwijs voor 01-04 aankomen wanneer mijn oude abo opgezegd is. En ja, de man had gelijk. Vandaag simkaart eindelijk in de bus, hehe net op tijd...Dat was echter buiten het activeren van de kaart gerekend!!!! Voor de elvendertigste keer de klantendienst gebeld. Oh ja meneer, er is inderdaad een probleem met de activatie via de website. Ik zal het aan het incident toevoegen, de activatie zal dan hopelijk deze week nog gebeuren. Euhm, hopelijk??? Wacht ff, mijn abo loopt vandaag af, ik heb ruim op tijd mijn bestelling gedaan om dit soort fratsen te vermijden. Ik ben IT-er, heb mijn telefoon nodig. Ik werk van thuis uit...Uiteindelijk aangegeven dat ik absoluut niet tevreden ben over de afhandeling van deze zaak en dat ik het hier ook niet zal bij laten. Ik begrijp dat de persoon aan de telefoon hier niets aan kan doen en aangeeft dit door te spelen aan zijn supervisor voor een dringende activatie. Wat mij echter nog meer kriebels bezorgd is het feit dat ik enkele uren erna een mailtje ontvang dat mijn bestelling wordt klaargemaakt 😨 Ik ben benieuwd wanneer ik de simkaart effectief kan gebruiken. Ik hoop dat na de activatie alles gewoon normaal blijft werken, want als ik moet rekenen op de klantendienst/helpdesk zit ik in no time weer bij een andere provider! Heb meerdere jaren zlf op een servicedesk gewerkt, maar als ik zoiets bij mijn klanten moest flikken, had ik al lang op straat gestaan!

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Dan denk je dat bijna 3 weken overlap met je oude provider ruim voldoende moeten zijn om de overstap voorspoedig te laten verlopen. Maar dat is buiten Bpost en Orange gerekend.  Op 12-03 wordt mijn bestelling voor een Love Duo pack geregistreerd bij Orange. Op 17-03 heeft de installateur heel netjes de modem geplaatst en was alles in een half uurtje in orde. En dan begint de ellende...Op 13-03 (oh ja een vrijdag) krijg ik een mailtje dat mijn simkaart onderweg is. Op 16-03 krijg ik een mailtje van bpost dat mijn verzending afgeleverd is in een cubee parcel (zonder verdere details) omdat er (zogezegd) niemand thuis was. Werkte toen al mijn 3e week van thuis uit. Contact gehad met Bpost, ik zou op 14-03 voor 10u nog een antwoord ontvangen hoe ik mijn zendig uit het cubee parcel kon krijgen. Op 14-03 om 11u bel ik opnieuw met Bpost. Daar geven ze mij aan dat ze mij niet meer verder kunnen helpen en dat ik best terug contact opneem met Orange. Wat ik ook direct erna doe, na meer dan een uur van het kastje naar de muur gestuurd te worden heb ik eindelijk mijn verhaal kunnen doen aan iemand die het niet echt leek te begrijpen...Maar, er zou een nieuwe simkaart verstuurd worden. Op 20-03 krijg ik een mailtje dat de verzending van de simkaart wat vertraging kan oplopen ivm corona, maar ze zou zeker in de week van de 23e aankomen. Op 26-03 krijg ik een telefoontje omstreeks 17u krijg ik telefoon van Orange, een vriendelijke man die vraagt of er een probleem is met het afleveren van mijn simkaart. Verhaaltje opnieuw gedaan en aangegeven dat ik een mailtje gekregen had, dat de simkaart die week nog zou aankomen. Ow, dat kan niet meneer. Ik heb net uw dossier van eerstelijns doorgekregen om te vragen of u uw eerste simkaart alsnog ontvangen had. Mijn broek hing toen al op mijn kniëen. Simkaart zou op 27-03 verstuurd worden en normalerwijs voor 01-04 aankomen wanneer mijn oude abo opgezegd is. En ja, de man had gelijk. Vandaag simkaart eindelijk in de bus, hehe net op tijd...Dat was echter buiten het activeren van de kaart gerekend!!!! Voor de elvendertigste keer de klantendienst gebeld. Oh ja meneer, er is inderdaad een probleem met de activatie via de website. Ik zal het aan het incident toevoegen, de activatie zal dan hopelijk deze week nog gebeuren. Euhm, hopelijk??? Wacht ff, mijn abo loopt vandaag af, ik heb ruim op tijd mijn bestelling gedaan om dit soort fratsen te vermijden. Ik ben IT-er, heb mijn telefoon nodig. Ik werk van thuis uit...Uiteindelijk aangegeven dat ik absoluut niet tevreden ben over de afhandeling van deze zaak en dat ik het hier ook niet zal bij laten. Ik begrijp dat de persoon aan de telefoon hier niets aan kan doen en aangeeft dit door te spelen aan zijn supervisor voor een dringende activatie. Wat mij echter nog meer kriebels bezorgd is het feit dat ik enkele uren erna een mailtje ontvang dat mijn bestelling wordt klaargemaakt 😨 Ik ben benieuwd wanneer ik de simkaart effectief kan gebruiken. Ik hoop dat na de activatie alles gewoon normaal blijft werken, want als ik moet rekenen op de klantendienst/helpdesk zit ik in no time weer bij een andere provider! Heb meerdere jaren zlf op een servicedesk gewerkt, maar als ik zoiets bij mijn klanten moest flikken, had ik al lang op straat gestaan!

Ugh @ejacobs,

Totem wordt droevig om dit allemaal te lezen :s

Is het eindelijk in orde gekomen? Heb je al contact gehad met het webcare tribe op sociale media ? Zij kunnen je rap feedback geven over je dossiers !

Wijze woorden vliegen door de hoofditipi !

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen