Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-03-19 14h31
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi,
Ik wil graag een limiet instellen dat je 0 euro boven de bunden kunt gaan. B.V. Als je een sms stuurd naar een buitenlands nummer dat dit geblokeerd word. Bij telenet ging dit maar bij orange niet zoals ik zie. Komt deze optie nog in de toekomst ?
Groeten,
Gino
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Gino123456 het voor 0 euro buiten je bundel gaan denk ik niet dat dit haalbaar gaat zijn . Dit omdat Orange ZEN abonnementen aanbied die er voor zorgen dat je niet buiten je bundel kan gaan. De keus er voor is op dit moment misschien wat klein maar zou wel perfect uitgebreid kunnen worden naar meerdere abonnementen. Daarom zal men nu voor de bestaande abonnementen hier geen keus in maken.
Een sms blokkeren die u stuurd naar het buitenland ? waarom zou u deze willen blokkeren? Neem aan dat als u een sms stuurd toch weet of het gaat om een buitenlands nummer of een binnenlands nummer. Maar als u naar een binnenlands nummer stuurd die in het buitenland zit en het blijft in europa moet u deze kost ook niet betalen . Eventueel kan de Orange telefoon app u een uitkomst bieden. Daarin kan u nummers blokkeren.
@Gino123456 het voor 0 euro buiten je bundel gaan denk ik niet dat dit haalbaar gaat zijn . Dit omdat Orange ZEN abonnementen aanbied die er voor zorgen dat je niet buiten je bundel kan gaan. De keus er voor is op dit moment misschien wat klein maar zou wel perfect uitgebreid kunnen worden naar meerdere abonnementen. Daarom zal men nu voor de bestaande abonnementen hier geen keus in maken.
Een sms blokkeren die u stuurd naar het buitenland ? waarom zou u deze willen blokkeren? Neem aan dat als u een sms stuurd toch weet of het gaat om een buitenlands nummer of een binnenlands nummer. Maar als u naar een binnenlands nummer stuurd die in het buitenland zit en het blijft in europa moet u deze kost ook niet betalen . Eventueel kan de Orange telefoon app u een uitkomst bieden. Daarin kan u nummers blokkeren.
Missschien een kleine aanvulling op de info van Patrick: als je in BE bent en je stuurt een SMS naar een BE nummer moet je dat NOOIT extra betalen. Als je ontvanger in europa zit hij ook niet, maar als je ontvanger ergens in de rest van de wereld zit zijn de extra kosten voor hem. Jij bent immers niet geacht van te weten waar die persoon zich bevindt.
Als er een koala zen abbonement zou uitkomen zou fijn zijn.
@Gino123456 denk zelf dat tot de cheeth abonnement in ZEN abonnement fijn zou zijn. Maar dat is waar Orange op moet inspelen naar de klant toe.