Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-08-23 19h26
Antwoorden: 6 antwoorden
Hoi ik wil graag mijn mobiele abnoment in Suriname kunnen gebruiken. Dus bellen en Surfen. Hoe doe ik dit?
Ik zie wel een data pakket maar dat is 110 euro per maand. En ik wil het alleen tijdelijk voor 3 weken.
beste @vinayshivlal
Persoonlijk denk ik dat het het beste om je abbonement van 110 euro nemen. Dit is 1 malig betalen
120 min bellen
120 smssen
250 mb
Je kunt kaart laten blokkeren zodat u niet over uw limiet gaat want anders is het:
1 gb is 14 euro bellen dus peper duur
Ik hoop dat dit u een antwoord bied of verder helpt met uw beslissing?
Mvg
Veel mensen weten blijkbaar nog niet van het bestaan van websites/apps als airalo.com, daar kan je voor véél goedkopere tarieven data krijgen. Gebruik ik altijd, werkt fantastisch. Gewoon eSIM op voorhand downloaden en ter plekke aanzetten. Gebruik ook deze code (bij bestellen) voor korting op airalo.com: JARI8516. Mensen, stop met die roamingzever te betalen.
Hier vind je alvast de eSIM voor Suriname. Je kan met "Top-up Packages" gemakkelijk en voordelig extra data bijkopen voor je eSIM als je niet genoeg zou hebben. Graag gedaan.
Wat je ook eventueel kan doen is ter plaatse een plaatselijke simkaart nemen kan ook goedkoper zijn. Moest je een Iphone hebben die E-sim ondersteund dan kun je dat gebruiken.