annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel data

Topic gestart op: 21-08-23 19h26

Antwoorden: 6 antwoorden

vinayshivlal
Aspirant verkenner

Mobiel data

Hoi ik wil graag mijn mobiele abnoment in Suriname kunnen gebruiken. Dus bellen en Surfen. Hoe doe ik dit?

Ik zie wel een data pakket maar dat is 110 euro per maand. En ik wil het alleen tijdelijk voor 3 weken. 

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Helen1
Ervaren genezer

beste @vinayshivlal 

Persoonlijk denk ik dat het het beste om je abbonement van 110 euro nemen. Dit is 1 malig betalen 

120 min bellen

120 smssen

250 mb

Je kunt kaart laten blokkeren zodat u niet over uw limiet gaat want anders is het:

1 gb is 14 euro bellen dus peper duur

Ik hoop dat dit u een antwoord bied of verder helpt met uw beslissing?

Mvg

0 pluimen
VossyGamer
Ervaren verkenner

Veel mensen weten blijkbaar nog niet van het bestaan van websites/apps als airalo.com, daar kan je voor véél goedkopere tarieven data krijgen. Gebruik ik altijd, werkt fantastisch. Gewoon eSIM op voorhand downloaden en ter plekke aanzetten. Gebruik ook deze code (bij bestellen) voor korting op airalo.comJARI8516. Mensen, stop met die roamingzever te betalen.

0 pluimen
VossyGamer
Ervaren verkenner

Hier vind je alvast de eSIM voor Suriname. Je kan met "Top-up Packages" gemakkelijk en voordelig extra data bijkopen voor je eSIM als je niet genoeg zou hebben. Graag gedaan.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@vinayshivlal 

Wat je ook eventueel kan doen is ter plaatse een plaatselijke simkaart nemen kan ook goedkoper zijn. Moest je een Iphone hebben die E-sim ondersteund dan kun je dat gebruiken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen