annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel data

Topic gestart op: 21-08-23 19h26

Antwoorden: 6 antwoorden

vinayshivlal
Aspirant verkenner

Mobiel data

Hoi ik wil graag mijn mobiele abnoment in Suriname kunnen gebruiken. Dus bellen en Surfen. Hoe doe ik dit?

Ik zie wel een data pakket maar dat is 110 euro per maand. En ik wil het alleen tijdelijk voor 3 weken. 

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Josette
Wijze
Wijze

@vinayshivlal  een goedemorgen,

heeft het antwoord van @patrick2 je geholpen, dan

mag je deze als oplossing accepteren.

Succes.

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@vinayshivlal 

Jou abonnement is bruikbaar buiten de EU enkel ga je dan veel moeten betalen voor het gebruik er van aangezien je dus buiten de EU zone bent. 

Dat pakket is idd  € 110 per maand maar je wil het hebben voor drie weken zeg je. 

Als je zelf rekent wat is dan voordeliger , éénmalig dat pakket aan € 110 voor een maand te betalen en het drie weken te gebruiken ? Of is het goedkoper om te bellen en mobiele data te gebruiken buiten je bundel en na drie weken de factuur te ontvangen ? 

Mijn keus zou rap gemaakt zijn moest ik het al willen gebruiken. 

Andere manier zijn eventueel wifi verbinden ter plaatse en dan via Whatsapp alles doen dus bellen en versturen. Maar dan moet je wel een beetje deftige wifi hebben en dat weet ik niet of het er daar is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen