annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiele data werkt niet

Topic gestart op: 19-01-19 21h29

Antwoorden: 7 antwoorden

Milan1
Gewaardeerd verkenner

Mobiele data werkt niet

Ik heb daarstraks in een Orange store een herlaad kaart gekocht voor de eerst keer en heb gemerkt dat ik wel kan bellen enzo maar ik kan mijn 4G niet gebruiken iemand die hierbij kan helpen?

Labels (2)
7 ANTWOORDEN 7
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik heb daarstraks in een Orange store een herlaad kaart gekocht voor de eerst keer en heb gemerkt dat ik wel kan bellen enzo maar ik kan mijn 4G niet gebruiken iemand die hierbij kan helpen?

Ugh @Milan,

 

Kan je intussen volop gebruik maken van je mobiele data? Zo niet, aarzel zeker niet om de Orange-stamleden te contacteren via de sociale media ( Facebook & Twitter). Zij stellen een dossier op dat zal behandeld worden door de technische dienst.

 

 

Proef de zon-zoete bessen van de aarde

Totems Saluut

patrick2
Wijze
Wijze

@Milan1 kan u eens kijken bij uw instellingen waar de APN instellingen op staan? Deze moeten staan op MWORLD.BE dan eventueel opslaan en als u niet kan opslaan geen probleem en dan de gsm herstarten.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Milan1
Gewaardeerd verkenner

Beste dat had ik al gezien op de website en heb dat ook geprobeerd maar heeft niet geholpen...

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Milan1 gebruikt u eventueel een iphone , dan deze eens zetten op iphone.mobistar. 

Moest dit allemaal niet werken dan eens even contact opnemen morgen met de klantendienst gratis nummer 5000 om te kijken of daar uw eigen instellingen correct staan.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen