annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiele data

Topic gestart op: 23-07-22 10h46

Antwoorden: 5 antwoorden

Kris21
Gewaardeerd verkenner

Mobiele data

Ik ben in Frankrijk op een afgelegen plek en gebruik mijn gsm als hotspot. Ik heb een Go abonnement maar de 10 G zijn opgebruikt. Nu heb ik 5G bijgevuld maar dat kan ik de volgende 40 dagen niet meer doen. Ik blijf hier nog 2 weken. Hoe kan ik meer data bekomen zonder een ander abonnement te nemen want in het dagelijkse leven heb ik die 10G niet nodig.

Dank voor antwoord

Labels (2)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Gregory
Wijze
Wijze

Je kon ook 15 Gb genomen hebben.

Ik ben niet zeker dat je niet kunt bijladen voor de 40 dagen verstreken zijn - zou een beetje tegen de commerce zijn .  Is mogelijk dat je die optie moet afzetten omdat die niet elke maand terug zou komen

Als bijladen niet lukt, ga dan gewoon over naar een Go Extreme (in My Orange) - heb je 40 GB /maand in de EU. In de EU kan je vanaf 40 GB blijven surfen aan 0,002178 €/MB

Na 30 dagen kun je dan terug gaan naar je Go Plus

0 pluimen
Kris21
Gewaardeerd verkenner

15€ Bijladen lukt niet dat was mij in het verleden al overkomen.

Overstappen naar Go extreme ga ik proberen, lijkt mij een goede oplossing.

Ondertussen heb ik Go extreme genomen. Wel bizar dat dit niet vanaf dag 30 begint te tellen maar gewoon verder gaat vanaf dag 20 waar ik met mijn gewoon Go abo zat.

Thnx voor de hulp

Gregory
Wijze
Wijze

@Kris21 

Denk dat overschakelen naar een Go Extreme de beste oplossing is in zo een gevallen.  Na 30 dagen kun je teruggaan naar je Go Plus - ook in de Orange app

Dan heb je direct 40 GB per maand voor in de EU

Dus heb je nu vanaf dag 20 nog 40 GB tot dag 30 of 31.  Daarna begint de 40 EU terug

Weet dat je factuur wat hoger zal zijn.  Je zult

- een dag of 10 Go Extreme betalen

- 10 dagen Go Plus worden afgetrokken want je betaalt altijd een maand vooraf

- de volledige volgende maand Go Extreme wordt vooraf aangerekend

 

Bij het terug switchen naar Go Plus is het ongeveer hetzelfde - afhankelijk van wanneer je overschakelt.  Dan zul je minder dan je normale Go Plus betalen aangezien aangezien dar de Go Extreme vooraf aangerekend was

 

Success

 

0 pluimen
JohnnyCola
Gewaardeerd verkenner

Hoe zit het eigenlijk met de kosten om van het ene naar het andere Go abonnement over te schakelen? 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen