Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-10-20 11h27
Antwoorden: 6 antwoorden
Beste,
ik heb nog genoeg mb’s over maar op de een of ander manier doet mijn 4g het niet. Heb mijn telefoon al 2 keer opnieuw opgestart. En op de orange app staat dat er een storing is.
@patrick2 ik heb wel service op mijn telefoon en ben verbonden met orange. Als ik het zelf zoek en op orange klik veranderd er verder niks
@Hakan beste is dan via het Webcare team je vraag stellen , Facebook Messenger of Twitter. Je zal niet direct antwoord krijgen maar ze kunnen het wel nakijken voor je. Ben je ook zeker dat je al je facturen hebt betaald ? Dat is gewoon een vraag want als je niet op tijd betaald hebt kan het zijn dat je ook geen service hebt om te bellen of data te gebruiken.
Ik heb net nog gebeld dus het netwerk is zeker operationeel maar misschien is het dan aan de regio gebonden die mogelijkheid bestaat ook.