annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

My orange app op ander toestel

Topic gestart op: 16-12-19 14h40

Antwoorden: 7 antwoorden

vincentvdb
Gewaardeerd verkenner

My orange app op ander toestel

Hallo,

Is er de mogelijkheid om de my orange app ook te installeren op een andere smartphone of tablet waar geen orange sim aanwezig is?

Dit is toch echt iets wat orange mogelijk moet maken.. in mijn geval zit bvb alles van facturatie en beheer enz bij mij maar ik heb gsm abo van werkgever en mijn vrouw via orange, zij kan de app gebruiken maar ik niet. Online klantenportaal is niet zo handig als een app, vandaar 🙂

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Cdt24801
Wijze
Wijze

@vincentvdb 

Dan gaan ze fundamenteel iets moeten veranderen, want dat zit diep in het systeem ingebakken. Enkel op een toestel met een Orange simkaart. En minstens eenmaal per maand controle dmv een in te geven code ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


vincentvdb
Gewaardeerd verkenner

Dat kan toch niet veel werk zijn? De check op simkaart disablen en login portal er voor waar je gewoon met login en pw vd klantenzone kan aanmelden zoals bij andere providers 😉

Of dat ze een andere app maken "my orange love" ofzoiets waar je alles kan beheren..

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@vincentvdb 

Wel, ik zou zeggen, denk er eens goed over na en formuleer dan een realistisch en concreet voorstel hier op Tribe, gericht aan de CM en de Mod's.

Argumenteer goed en onderlegd. Wie weet komt er dan wel een respons.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
vincentvdb
Gewaardeerd verkenner

Wie zijn de CM en mods? Heb je namen die ik kan taggen? 🙂

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen