annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

My orange app op ander toestel

Topic gestart op: 16-12-19 14h40

Antwoorden: 7 antwoorden

vincentvdb
Gewaardeerd verkenner

My orange app op ander toestel

Hallo,

Is er de mogelijkheid om de my orange app ook te installeren op een andere smartphone of tablet waar geen orange sim aanwezig is?

Dit is toch echt iets wat orange mogelijk moet maken.. in mijn geval zit bvb alles van facturatie en beheer enz bij mij maar ik heb gsm abo van werkgever en mijn vrouw via orange, zij kan de app gebruiken maar ik niet. Online klantenportaal is niet zo handig als een app, vandaar 🙂

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Cdt24801
Wijze
Wijze


@vincentvdb  schreef:

Wie zijn de CM en mods? Heb je namen die ik kan taggen? 🙂


Je kan Totem, NelsonM of AlexandraW taggen. Beide laatste zijn Mods. Ik heb ze met opzet hier vermeld zonder @ ervoor anders ben ik ze al aan het mentionen. Er is nog een derde naam die in de lijst staat en officieel CM is, maar die reageert niet echt, dus of die persoon er nog daadwerkelijk is weet ik niet.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


vincentvdb
Gewaardeerd verkenner

@Totem@NelsonM@AlexandraW 

Zie mijn bovenstaande vraag. Blijkbaar is het niet mogelijk om als Love klant de My Orange app te gebruiken op een toestel (Ipad, smartphone, ...) zonder een Orange SIM kaart.
Aangezien wij net Love trio klant geworden zijn en mijn vrouw haar GSM is overgezet kan zij op de My Orange app maar ik niet want ik heb een GSM abo via mijn werkgever.
Echter ben ik thuis wel diegene die de facturen betaald en alle diensten beheer dus dit is vrij lastig.
Helaas is het klantenportaal op orange.be niet zo overzichtelijk en handig als een app. 
Ik kan me voorstellen dat ik zeker niet de enige ben die dit als vervelend ervaart, staat dit bij Orange op hun todo lijstje? 

Ik zie 2 vrij eenvoudige oplossingen:
1. De check in de My Orange app op simkaart disablen en vervangen door een loginportal zoals het klantenportaal op de website, zo doen andere providers het ook
2. Een nieuwe extra APP maken voor Love klanten, bvb "My Orange Love" zodat de My Orange bestaande app gewoon kan blijven voor enkel alles wat GSM betreft

Alvast hartelijk dank om dit even te bekijken!

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@Totem@NelsonM@AlexandraW 

Zie mijn bovenstaande vraag. Blijkbaar is het niet mogelijk om als Love klant de My Orange app te gebruiken op een toestel (Ipad, smartphone, ...) zonder een Orange SIM kaart.
Aangezien wij net Love trio klant geworden zijn en mijn vrouw haar GSM is overgezet kan zij op de My Orange app maar ik niet want ik heb een GSM abo via mijn werkgever.
Echter ben ik thuis wel diegene die de facturen betaald en alle diensten beheer dus dit is vrij lastig.
Helaas is het klantenportaal op orange.be niet zo overzichtelijk en handig als een app. 
Ik kan me voorstellen dat ik zeker niet de enige ben die dit als vervelend ervaart, staat dit bij Orange op hun todo lijstje? 

Ik zie 2 vrij eenvoudige oplossingen:
1. De check in de My Orange app op simkaart disablen en vervangen door een loginportal zoals het klantenportaal op de website, zo doen andere providers het ook
2. Een nieuwe extra APP maken voor Love klanten, bvb "My Orange Love" zodat de My Orange bestaande app gewoon kan blijven voor enkel alles wat GSM betreft

Alvast hartelijk dank om dit even te bekijken!

Ugh @vincentvdb,

Je idee wordt doorgegeven aan de strategische geesten.

Totem's groet !

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen