Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-07-20 12h57
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hello iedereen,
Wij zijn eergisteren overgestapt van Telenet naar Orange. Nu moet ik zeggen dat de overstap toch niet vlekkeloos is verlopen. Het heeft heel lang geduurd tegen ik mobiel internet had (1,5 dagen) en tegen dat ik mijn verbruik kon zien op de My Orange app. Dit is nu allemaal opgelost. EINDELIJK!
Nu wou ik mij eindelijk aanloggen op de klantenzone via de laptop maar dit lukt langs geen kanten. Ik wordt telkens herleid naar het log-in scherm en ben niet ingelogd. Moet zeggen dat het toch niet alles was de overstap. Nu is het zelfs zo dat ik de optie niet heb om mijn visual Voice call aan te zetten. Het rare is dat bij mijn vriend alles direct in orde was en bij mij het 2 dagen heeft geduurd. Hij heeft wel de visual Voice call kunnen activeren.
Ik vind het jammer dat ik het moet zeggen maar heb het gevoel dat de service, de app en de klantezone toch niet zo stabiel zijn en veel fouten vertonen.
Hopelijk heeft iemand hier oplossingen voor te kunnen inloggen op de klantezone als wat de visual Voice call betreft.
Fijn weekend alvast!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@LD93 Je kan een username en paswoord aanmaken dus een registratie doen. Enkel is het dat achterliggend in de systemen alles aan het doorlopen is. Hierdoor komt dat je door gelust wordt naar de begin pagina. Wacht zeker tot maandag dan zou het in orde moeten zijn. Zoals @Gregory @aanhaalt tot 48 uur wachten.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik ben overgestapt van Telenet en Base naar Orange (internet + mobiel). Ik heb mij 48 uur na aangaan van de overeenkomst geregistreerd. Bevestigingsmail van activatie ontvangen.
Maar 3 dagen verder en ik kan nog steeds niet inloggen. Naar 5000 gebeld en bij de winkel langs geweest. Niemand heeft een antwoord.
Is dit probleem bij u uiteindelijk opgelost?
gewoon nog is proberen
@LD93 Zou nog een dag of zo wachten voor de klantenzone. Voor nieuwe klanten kan het tot 48 uur duren vooraleer ze zich kunnen registeren. Zie hier onder punt 1. https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-producten-en-diensten-beheren/mijn-klantenzone/help-registreren-o...
Ja maar ik ben al geregistreerd dat is het probleem niet. Want als ik zeg dat ik nieuwe klant ben en ik geef mijn telefoon nummer is dan zegt hij dat ik al geregistreerd ben en ik heb al een username en wachtwoord. Maar als ik die invul en op login klik kom ik gewoon terug op de login-pagina alsof er niks gebeurd is.