annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Niet ingelogd geraken op klantenzone

Topic gestart op: 04-07-20 12h57

Antwoorden: 7 antwoorden

LD93
Gewaardeerd verkenner

Niet ingelogd geraken op klantenzone

OPGELOST

Hello iedereen,

Wij zijn eergisteren overgestapt van Telenet naar Orange. Nu moet ik zeggen dat de overstap toch niet vlekkeloos is verlopen. Het heeft heel lang geduurd tegen ik mobiel internet had (1,5 dagen) en tegen dat ik mijn verbruik kon zien op de My Orange app. Dit is nu allemaal opgelost. EINDELIJK!

Nu wou ik mij eindelijk aanloggen op de klantenzone via de laptop maar dit lukt langs geen kanten. Ik wordt telkens herleid naar het log-in scherm en ben niet ingelogd. Moet zeggen dat het toch niet alles was de overstap. Nu is het zelfs zo dat ik de optie niet heb om mijn visual Voice call aan te zetten. Het rare is dat bij mijn vriend alles direct in orde was en bij mij het 2 dagen heeft geduurd. Hij heeft wel de visual Voice call kunnen activeren.

Ik vind het jammer dat ik het moet zeggen maar heb het gevoel dat de service, de app en de klantezone toch niet zo stabiel zijn en veel fouten vertonen.

Hopelijk heeft iemand hier oplossingen voor te kunnen inloggen op de klantezone als wat de visual Voice call betreft.

Fijn weekend alvast!

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@LD93  Je kan een username en paswoord aanmaken dus een registratie doen. Enkel is het dat achterliggend in de systemen alles aan het doorlopen is. Hierdoor komt dat je door gelust wordt naar de begin pagina. Wacht zeker tot maandag dan zou het in orde moeten zijn. Zoals @Gregory @aanhaalt tot 48 uur wachten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
remko_g
Aspirant verkenner

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik ben overgestapt van Telenet en Base naar Orange (internet + mobiel). Ik heb mij 48 uur na aangaan van de overeenkomst geregistreerd. Bevestigingsmail van activatie ontvangen.

Maar 3 dagen verder en ik kan nog steeds niet inloggen. Naar 5000 gebeld en bij de winkel langs geweest. Niemand heeft een antwoord.

Is dit probleem bij u uiteindelijk opgelost?

remko_g_0-1669986997397.png

 

0 pluimen
Jaenen
Aspirant scout

gewoon nog is proberen 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@LD93 Zou nog een dag of zo wachten voor de klantenzone.  Voor nieuwe klanten kan het tot 48 uur duren vooraleer ze zich kunnen registeren.  Zie hier onder punt 1. https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-producten-en-diensten-beheren/mijn-klantenzone/help-registreren-o...

 

 

LD93
Gewaardeerd verkenner

Ja maar ik ben al geregistreerd dat is het probleem niet. Want als ik zeg dat ik nieuwe klant ben en ik geef mijn telefoon nummer is dan zegt hij dat ik al geregistreerd ben en ik heb al een username en wachtwoord. Maar als ik die invul en op login klik kom ik gewoon terug op de login-pagina alsof er niks gebeurd is. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen