Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Niet ingelogd geraken op klantenzone

OPGELOST

Hello iedereen,

Wij zijn eergisteren overgestapt van Telenet naar Orange. Nu moet ik zeggen dat de overstap toch niet vlekkeloos is verlopen. Het heeft heel lang geduurd tegen ik mobiel internet had (1,5 dagen) en tegen dat ik mijn verbruik kon zien op de My Orange app. Dit is nu allemaal opgelost. EINDELIJK!

Nu wou ik mij eindelijk aanloggen op de klantenzone via de laptop maar dit lukt langs geen kanten. Ik wordt telkens herleid naar het log-in scherm en ben niet ingelogd. Moet zeggen dat het toch niet alles was de overstap. Nu is het zelfs zo dat ik de optie niet heb om mijn visual Voice call aan te zetten. Het rare is dat bij mijn vriend alles direct in orde was en bij mij het 2 dagen heeft geduurd. Hij heeft wel de visual Voice call kunnen activeren.

Ik vind het jammer dat ik het moet zeggen maar heb het gevoel dat de service, de app en de klantezone toch niet zo stabiel zijn en veel fouten vertonen.

Hopelijk heeft iemand hier oplossingen voor te kunnen inloggen op de klantezone als wat de visual Voice call betreft.

Fijn weekend alvast!

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

@LD93 Zou nog een dag of zo wachten voor de klantenzone.  Voor nieuwe klanten kan het tot 48 uur duren vooraleer ze zich kunnen registeren.  Zie hier onder punt 1. https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-producten-en-diensten-beheren/mijn-klantenzone/help-registreren-o...

 

 

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Ja maar ik ben al geregistreerd dat is het probleem niet. Want als ik zeg dat ik nieuwe klant ben en ik geef mijn telefoon nummer is dan zegt hij dat ik al geregistreerd ben en ik heb al een username en wachtwoord. Maar als ik die invul en op login klik kom ik gewoon terug op de login-pagina alsof er niks gebeurd is. 

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@LD93  Je kan een username en paswoord aanmaken dus een registratie doen. Enkel is het dat achterliggend in de systemen alles aan het doorlopen is. Hierdoor komt dat je door gelust wordt naar de begin pagina. Wacht zeker tot maandag dan zou het in orde moeten zijn. Zoals @Gregory @aanhaalt tot 48 uur wachten. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Oke cv, ik zal geduld uitoefenen. Ik vind het wel vreemd dat voor zo'n organisatie het 2 volle dagen duurt tegen alles in orde is. Maar bon.

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@LD93 

Je bent nog maar net klant van Orange, maar als je hier een beetje rondstruint zul je al snel merken dat geduld het toverwoord bij uitstek is hier bij Orange.

Het is nu eenmaal zo en niet anders .... Iedere Orange klant maakt dat vroeg of laat in meerdere of mindere mate mee ..

 

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Aspirant scout

gewoon nog is proberen 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen