annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Niet ingelogd geraken op klantenzone

Topic gestart op: 04-07-20 12h57

Antwoorden: 7 antwoorden

LD93
Gewaardeerd verkenner

Niet ingelogd geraken op klantenzone

OPGELOST

Hello iedereen,

Wij zijn eergisteren overgestapt van Telenet naar Orange. Nu moet ik zeggen dat de overstap toch niet vlekkeloos is verlopen. Het heeft heel lang geduurd tegen ik mobiel internet had (1,5 dagen) en tegen dat ik mijn verbruik kon zien op de My Orange app. Dit is nu allemaal opgelost. EINDELIJK!

Nu wou ik mij eindelijk aanloggen op de klantenzone via de laptop maar dit lukt langs geen kanten. Ik wordt telkens herleid naar het log-in scherm en ben niet ingelogd. Moet zeggen dat het toch niet alles was de overstap. Nu is het zelfs zo dat ik de optie niet heb om mijn visual Voice call aan te zetten. Het rare is dat bij mijn vriend alles direct in orde was en bij mij het 2 dagen heeft geduurd. Hij heeft wel de visual Voice call kunnen activeren.

Ik vind het jammer dat ik het moet zeggen maar heb het gevoel dat de service, de app en de klantezone toch niet zo stabiel zijn en veel fouten vertonen.

Hopelijk heeft iemand hier oplossingen voor te kunnen inloggen op de klantezone als wat de visual Voice call betreft.

Fijn weekend alvast!

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@LD93  Je kan een username en paswoord aanmaken dus een registratie doen. Enkel is het dat achterliggend in de systemen alles aan het doorlopen is. Hierdoor komt dat je door gelust wordt naar de begin pagina. Wacht zeker tot maandag dan zou het in orde moeten zijn. Zoals @Gregory @aanhaalt tot 48 uur wachten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@LD93  Je kan een username en paswoord aanmaken dus een registratie doen. Enkel is het dat achterliggend in de systemen alles aan het doorlopen is. Hierdoor komt dat je door gelust wordt naar de begin pagina. Wacht zeker tot maandag dan zou het in orde moeten zijn. Zoals @Gregory @aanhaalt tot 48 uur wachten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


LD93
Gewaardeerd verkenner

Oke cv, ik zal geduld uitoefenen. Ik vind het wel vreemd dat voor zo'n organisatie het 2 volle dagen duurt tegen alles in orde is. Maar bon.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@LD93 

Je bent nog maar net klant van Orange, maar als je hier een beetje rondstruint zul je al snel merken dat geduld het toverwoord bij uitstek is hier bij Orange.

Het is nu eenmaal zo en niet anders .... Iedere Orange klant maakt dat vroeg of laat in meerdere of mindere mate mee ..

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen