Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-07-20 12h57
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hello iedereen,
Wij zijn eergisteren overgestapt van Telenet naar Orange. Nu moet ik zeggen dat de overstap toch niet vlekkeloos is verlopen. Het heeft heel lang geduurd tegen ik mobiel internet had (1,5 dagen) en tegen dat ik mijn verbruik kon zien op de My Orange app. Dit is nu allemaal opgelost. EINDELIJK!
Nu wou ik mij eindelijk aanloggen op de klantenzone via de laptop maar dit lukt langs geen kanten. Ik wordt telkens herleid naar het log-in scherm en ben niet ingelogd. Moet zeggen dat het toch niet alles was de overstap. Nu is het zelfs zo dat ik de optie niet heb om mijn visual Voice call aan te zetten. Het rare is dat bij mijn vriend alles direct in orde was en bij mij het 2 dagen heeft geduurd. Hij heeft wel de visual Voice call kunnen activeren.
Ik vind het jammer dat ik het moet zeggen maar heb het gevoel dat de service, de app en de klantezone toch niet zo stabiel zijn en veel fouten vertonen.
Hopelijk heeft iemand hier oplossingen voor te kunnen inloggen op de klantezone als wat de visual Voice call betreft.
Fijn weekend alvast!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@LD93 Je kan een username en paswoord aanmaken dus een registratie doen. Enkel is het dat achterliggend in de systemen alles aan het doorlopen is. Hierdoor komt dat je door gelust wordt naar de begin pagina. Wacht zeker tot maandag dan zou het in orde moeten zijn. Zoals @Gregory @aanhaalt tot 48 uur wachten.
@LD93 Je kan een username en paswoord aanmaken dus een registratie doen. Enkel is het dat achterliggend in de systemen alles aan het doorlopen is. Hierdoor komt dat je door gelust wordt naar de begin pagina. Wacht zeker tot maandag dan zou het in orde moeten zijn. Zoals @Gregory @aanhaalt tot 48 uur wachten.
Oke cv, ik zal geduld uitoefenen. Ik vind het wel vreemd dat voor zo'n organisatie het 2 volle dagen duurt tegen alles in orde is. Maar bon.
Je bent nog maar net klant van Orange, maar als je hier een beetje rondstruint zul je al snel merken dat geduld het toverwoord bij uitstek is hier bij Orange.
Het is nu eenmaal zo en niet anders .... Iedere Orange klant maakt dat vroeg of laat in meerdere of mindere mate mee ..