Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-11-21 17h11
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Op 7/11/21 kreeg ik de melding dat mijn abonnement Dolfijn na 15jaar omgevormd werd naar Go Plus. Vroeger kon ik niet buiten mujn abonnement op mobiele data. Sinds nieuwe abonnement kan ik wel buiten abonnement, dit voor €0,05/MB er komt pas een waarschuwing bij €10 boven abonnement. Ik wens niet boven mijn abonnement te gaan. Kan ik dit zelf aanpassen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Cdt24801
Zoals in vorige post vermeld:
"Je kan mobiele data blokkeren. Dit kan via de klantenzone of te bellen naar de klantendienst (nr 5000 bellen)."
Zie screenshot in bijlage. De data zal geblokkeerd worden op het moment dat deze op is.
Via de app, geen idee, zoals ik reeds zei in vorig bericht ;-).
Je kan mobiele data blokkeren. Dit kan via de klantenzone of te bellen naar de klantendienst (nr 5000 bellen).
Ik weet niet 100% zeker of het ook via de app lukt maar weet wel dat het lukt via de klantenzone op de website van Orange.
Een groot voordeel van je omschakeling is wel; vroeger had je 1,5 of 3Gb mobiele data met Dolfijn, nu 10Gb.
En euh, uw mobiele data uitzetten en uit laten staan voor het moment 😅.
Bedankt voor de reactie!
Hetgeen TS vraagt is om algemeen (niet enkel tijdelijk nu) niet zozeer de mobiele data te blokkeren (want dan kan hij niet meer via 4G op het net) maar wel om een limiet van € 0 in te stellen om over uw bundel te gaan.
Dus zolang er data voorzien is in de bundel moet het blijven werken. Dat is niet hetzelfde als mobiele data volledig blokkeren.
Dat kan dus inderdaad via de app en de klantenzone, maar enkel voor verbruik in het buitenland !!
De vraag naar de klantendienst toe is nu om diezelfde beperking op te leggen aan het dataverbruik in het binnenland. Want dat kun je dus niet zelf instellen, niet in de app en niet in de klantenzone.
@Cdt24801
Zoals in vorige post vermeld:
"Je kan mobiele data blokkeren. Dit kan via de klantenzone of te bellen naar de klantendienst (nr 5000 bellen)."
Zie screenshot in bijlage. De data zal geblokkeerd worden op het moment dat deze op is.
Via de app, geen idee, zoals ik reeds zei in vorig bericht ;-).