annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Niet over abonnement gsm gaan

Topic gestart op: 26-11-21 17h11

Antwoorden: 7 antwoorden

Welvaertje
Aspirant verkenner

Niet over abonnement gsm gaan

OPGELOST

Beste,

Op 7/11/21 kreeg ik de melding dat mijn abonnement Dolfijn na 15jaar omgevormd werd naar Go Plus. Vroeger kon ik niet buiten mujn abonnement op mobiele data. Sinds nieuwe abonnement kan ik wel buiten abonnement, dit voor €0,05/MB er komt pas een waarschuwing bij €10 boven abonnement. Ik wens niet boven mijn abonnement te gaan. Kan ik dit zelf aanpassen? 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Gewaardeerde genezer

@Cdt24801 

Zoals in vorige post vermeld:
"Je kan mobiele data blokkeren. Dit kan via de klantenzone of te bellen naar de klantendienst (nr 5000 bellen)."

Zie screenshot in bijlage. De data zal geblokkeerd worden op het moment dat deze op is.

BlokkerenDataBuitenAbonnement.jpg


Via de app, geen idee, zoals ik reeds zei in vorig bericht ;-).



Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Pletse
Gewaardeerde genezer

Je kan mobiele data blokkeren. Dit kan via de klantenzone of te bellen naar de klantendienst (nr 5000 bellen).

Ik weet niet 100% zeker of het ook via de app lukt maar weet wel dat het lukt via de klantenzone op de website van Orange.

Een groot voordeel van je omschakeling is wel; vroeger had je 1,5 of 3Gb mobiele data met Dolfijn, nu 10Gb.

 

En euh, uw mobiele data uitzetten en uit laten staan voor het moment 😅 

0 pluimen
Welvaertje
Aspirant verkenner

Bedankt voor de reactie!

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Pletse 

Hetgeen TS vraagt is om algemeen (niet enkel tijdelijk nu) niet zozeer de mobiele data te blokkeren (want dan kan hij niet meer via 4G op het net) maar wel om een limiet van € 0 in te stellen om over uw bundel te gaan.

Dus zolang er data voorzien is in de bundel moet het blijven werken. Dat is niet hetzelfde als mobiele data volledig blokkeren.

Dat kan dus inderdaad via de app en de klantenzone, maar enkel voor verbruik in het buitenland !!

De vraag naar de klantendienst toe is nu om diezelfde beperking op te leggen aan het dataverbruik in het binnenland. Want dat kun je dus niet zelf instellen, niet in de app en niet in de klantenzone.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

@Cdt24801 

Zoals in vorige post vermeld:
"Je kan mobiele data blokkeren. Dit kan via de klantenzone of te bellen naar de klantendienst (nr 5000 bellen)."

Zie screenshot in bijlage. De data zal geblokkeerd worden op het moment dat deze op is.

BlokkerenDataBuitenAbonnement.jpg


Via de app, geen idee, zoals ik reeds zei in vorig bericht ;-).



Leden met de meeste pluimen