Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-08-24 10h45
Antwoorden: 3 antwoorden
Ik wil even mijn gal spuwen.
Ik wou een abonnement voor mijn kind. Echter dan moet ik overstappen op een nieuwe abonnement.
Op dit ogenblik heb ik 80GB op mijn GSM (Go Intense), de enige keuzes die ik dan heb zijn:
Dit terwijl er een actie loopt voor nieuwe klanten voor de medium aan 50GB + levenslang 20GB extra. Met andere woorden, ben je reeds jaren klant zitten ze weer in uw zak!
Die laatste zijn trekt op niks tbh. Orange heeft letterlijk de prijzen verlaagd voor veel klanten met de komst van medium. Echter veel klanten die Intense hadden, halen er geen gram mee. Maar een ieder die Extreme, Light of Plus had, haalt flink voordeel uit de nieuwe tarieven.
Ze kunnen niet iedereen tevreden stellen in één keer.
Maar onthoud, waar zijn de prijzen voor mobiel gedaald in plaats van gestegen? Inderdaad, bij Orange. 🧡
Bel de klantendienst als je het niet eens bent met de tarieven en opties. Enkel zij kunnen eventueel uitzonderingen maken.
Ik ben pas 10 dagen geleden overgestapt naar Orange. Ik twijfelde tussen Orange Mobile Medium en Orange Mobile Large. Met een Love pakket (4 gsm nummers) toch maar naar Medium gegaan. Had ik het geweten had ik 10 dagen kunnen wachten tot de huidige promo, die interessanter is. Heb het gevoel dat Orange er voorlopig niet al teveel wil aan doen. Het enige voordeel is dat je snel weer naar een andere operator kan bij een goeie deal.
Je kunt een Small toevoegen, zonder over te stappen