Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-06-24 20h56
Antwoorden: 7 antwoorden
Op de website is het abonnement go intense verdwenen en als je in de klantenzone gaat kijken maken ze een sprong van orange mobile medium (minder dan go intense en goedkoper) en orange mobile lange ( meer dan go intense en pak duurder)
Of is het de bedoeling om go intense klanten naar een duurder abonnement om te zetten?
Wanneer op deze pagina gaat kijken zou je op het eerste zicht zeggen: inderdaad, GO Intense is verdwenen, maar als je dan wat naar beneden scrolt zie je dat de Intense wel degelijk nog aangeboden wordt:
Nee want in de klantenzone staan deze nu aangeboden.
Nochtans, wanneer je verder leest vind je op verschillende plaatsen de GO Intense terug als één van de beschikbare abonnementen.
Het klopt natuurlijk wel dat helemaal bovenaan de Intense er niet meer tussen staat, hetgeen dus tot verwarring kan leiden.
Best eens in een shop langsgaan of de klantendienst bellen en het u formeel, schriftelijk, laten bevestigen (of ontkennen) dat de GO Intense niet meer nieuw aangekocht kan worden.