annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe abonnementen

Topic gestart op: 13-03-20 22h41

Antwoorden: 4 antwoorden

Jens_DR
Ervaren verkenner

Nieuwe abonnementen

OPGELOST

Wie is er al op de hoogte van de nieuwe abonnementen van Orange, ik heb momenteel een love trio met een arend abonnement. Daar betaal ik nu €79 voor, maar het nieuwe abonnement komt op €80 voor zover ik kan vinden? Klopt het dat ik dus met het 'oude' abonnement toch beter af ben? Leek me vreemd? 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Jens_DR  nee daar zit je even verkeerd. Je krijgt nu bij de GO unlimited ook onberperkte data alleen 30 GB aan volledige snelheid in plaats van de eerst verkregen 20 GB bij Arend. Na die 30 GB kan je blijven surfen aan verlaagde snelheid. Bij Cheetah is na 15 GB op en stopt het ook tenzij je data bij koopt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@Jens_DR  je beredenering is helemaal juist. Je hebt voor 1 euro meer per maand meer data tot je beschikking ( 30 GB ) maar vergeet niet dat als je het niet gebruikt of niet nodig hebt je ook de cheetah kan nemen. Deze heeft 15 GB per maand.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Jens_DR
Ervaren verkenner

@patrick2 dan ben ik met het nieuwe abonnement minder goed af, kost me 1 euro meer en een 'beperking' van 30GB. Nu heb ik geen beperking op mijn internet, behalve dan de snelheid die zakt vanaf 20GB

Dat versta ik juist niet helemaal dat Orange zo fier is op nieuwe abonnementen die minder goed zijn dan de vorige? 

patrick2
Wijze
Wijze

@Jens_DR  nee daar zit je even verkeerd. Je krijgt nu bij de GO unlimited ook onberperkte data alleen 30 GB aan volledige snelheid in plaats van de eerst verkregen 20 GB bij Arend. Na die 30 GB kan je blijven surfen aan verlaagde snelheid. Bij Cheetah is na 15 GB op en stopt het ook tenzij je data bij koopt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Jens_DR
Ervaren verkenner

Helemaal mee nu 😉 toch maar die euro bijbetalen dan, kan wel wat extra data aan volle snelheid gebruiken 🙂 

Leden met de meeste pluimen