annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe abonnementen

Topic gestart op: 23-06-24 20h56

Antwoorden: 7 antwoorden

Dyck_bjorn
Gewaardeerd verkenner

Nieuwe abonnementen

Op de website is het abonnement go intense verdwenen en als je in de klantenzone gaat kijken maken ze een sprong van orange mobile medium (minder dan go intense en goedkoper) en orange mobile lange ( meer dan go intense en pak duurder)

Of is het de bedoeling om go intense klanten naar een duurder abonnement om te zetten? 

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Gregory
Wijze
Wijze

Ziet er naar uit dat er veranderingen op komst zijn ( in My Orange)

  • Orange Mobile Child: 150 min bellen, 2 GB, 5 EUR
  • Orange Mobile Small:  Onbeperkt bellen, 8 GB, 14 EUR
  • Orange Mobile Medium: Onbeperkt bellen, 50 GB, 21 EUR
  • Orange Mobile Large: Onbeperkt bellen, 300 GB, 39 EUR.  500 MB in Best Destinations

Child en Small - goed (koper) als je niet veel mobiele data nodig hebt

Medium moet de Plus vervangen - en is iets goedkoper

Intense is weg - was 70 GB - maar de Medium heeft 50 GB voor 21 EUR ipv 35 EUR

Large: 39 EUR ipv 47 voor de Extreme

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ben eens benieuwd, @Gregory , of ze deze wijziging ook voor bestaande klanten gaan doorduwen.

Ik vrees eigenlijk van wel, wetende dat ik destijds ook mijn Koala van ambtswege heb zien overgaan in een GO abo ..

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Pletse
Gewaardeerde genezer

@Cdt24801 ,

Volgens de info die ik verkregen heb zouden bestaande Go klanten hun abonnement kunnen behouden en nog aanpassingen kunnen doen (qua opties binnenin het abonnement).

Echter als er een tariefswitch van pas komt dan wordt het één van de nieuwe tariefplannen.

Eén van de beste wijzigingen van de nieuwe abonnementen vind ik zelf: eens de mobiele data op is dan surf je kostenloos verder aan vertraagde snelheid. Geen monsterfacturen meer omdat je teveel data hebt verbruikt.

De Go Intense is er inderdaad vantussen gevallen omdat deze één van de abonnementen was die het minst gekozen werd. De rest is min of meer goedkoper geworden (afhankelijk van situatie tot situatie). 

Leden met de meeste pluimen