Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-06-24 20h56
Antwoorden: 7 antwoorden
Op de website is het abonnement go intense verdwenen en als je in de klantenzone gaat kijken maken ze een sprong van orange mobile medium (minder dan go intense en goedkoper) en orange mobile lange ( meer dan go intense en pak duurder)
Of is het de bedoeling om go intense klanten naar een duurder abonnement om te zetten?
Ziet er naar uit dat er veranderingen op komst zijn ( in My Orange)
Child en Small - goed (koper) als je niet veel mobiele data nodig hebt
Medium moet de Plus vervangen - en is iets goedkoper
Intense is weg - was 70 GB - maar de Medium heeft 50 GB voor 21 EUR ipv 35 EUR
Large: 39 EUR ipv 47 voor de Extreme
Ben eens benieuwd, @Gregory , of ze deze wijziging ook voor bestaande klanten gaan doorduwen.
Ik vrees eigenlijk van wel, wetende dat ik destijds ook mijn Koala van ambtswege heb zien overgaan in een GO abo ..
Volgens de info die ik verkregen heb zouden bestaande Go klanten hun abonnement kunnen behouden en nog aanpassingen kunnen doen (qua opties binnenin het abonnement).
Echter als er een tariefswitch van pas komt dan wordt het één van de nieuwe tariefplannen.
Eén van de beste wijzigingen van de nieuwe abonnementen vind ik zelf: eens de mobiele data op is dan surf je kostenloos verder aan vertraagde snelheid. Geen monsterfacturen meer omdat je teveel data hebt verbruikt.
De Go Intense is er inderdaad vantussen gevallen omdat deze één van de abonnementen was die het minst gekozen werd. De rest is min of meer goedkoper geworden (afhankelijk van situatie tot situatie).