annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe/promo abonomenten ?

Topic gestart op: 19-08-19 22h25

Antwoorden: 15 antwoorden

ghostboy
Ervaren verkenner

Nieuwe/promo abonomenten ?

OPGELOST

Beste Orange en leden, 

er was een tijd gelede een koala limited edition en nu vroeg ik mij af of dat voor de arend eens ook kan ?

Vb ipv dat je 40 euro betaald 30 euro ?

Want als ik ieder keer de reclame van de concurent zie alles onbeperkt voor 29 euro heb ik vaak de neiging over te schakelen dus vroeg me af als er van orange ook een actie kwam ?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

Ik geef toe arend zou ook es mogen komen met een Limited Edition , zou wel tof zijn 🙂 (ik zou dit direct ook nemen , als de voorwaarden zelfde zijn als nu) ( afwachten, er kan nog veel komen in de toekomst)

 

Groetjes,

KJ

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 ANTWOORDEN 15
patrick2
Wijze
Wijze

@ghostboy  er is een promo op arend de eerste drie maanden aan 50 procent korting. Enkel is het jammer te vernemen dat deze actie voor nieuwe klanten is. Maar dit is bij elke provider zo , je wordt nieuwe klant krijgt de eerste paar maanden de korting en daarna is het volle bak betalen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

Ik geef toe arend zou ook es mogen komen met een Limited Edition , zou wel tof zijn 🙂 (ik zou dit direct ook nemen , als de voorwaarden zelfde zijn als nu) ( afwachten, er kan nog veel komen in de toekomst)

 

Groetjes,

KJ

ghostboy
Ervaren verkenner

dat is dus wat ik bedoel ! al is dat maar 1 euro meer als de concurent is dat iets beter als niets !

Ik blijf wel ff wachten maar als er niets veranderd vrees ik dat de verleiding te groot is

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Mag ik u een tip geven? NOOIT veranderen , ik spreek uit ervaring , ik dacht ook in mijn geval (Proxi) is beter maar hoho heb ik mij vergist. 3 euro duurder en als je over je 20 GB per maand zit (wat ik snel heb) dan is de snelheid geen 512KB/sec maar de helft minder dan 512KB/sec.

Ook extra diensten zoals Voice over LTE en Voice over Wifi , werkt heel goed bij Orange ( als je het toestel hebt die het ondersteunt ) maar bij (Proxi) totaal niet.

Orange is het beste wat je kan hebben , ook die 1ne provider die alles geeft aan 29 euro , vergeet dit , veel problemen met hun diensten enz.

 

Groetjes,

KJ

Leden met de meeste pluimen