annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe/promo abonomenten ?

Topic gestart op: 19-08-19 22h25

Antwoorden: 15 antwoorden

ghostboy
Ervaren verkenner

Nieuwe/promo abonomenten ?

OPGELOST

Beste Orange en leden, 

er was een tijd gelede een koala limited edition en nu vroeg ik mij af of dat voor de arend eens ook kan ?

Vb ipv dat je 40 euro betaald 30 euro ?

Want als ik ieder keer de reclame van de concurent zie alles onbeperkt voor 29 euro heb ik vaak de neiging over te schakelen dus vroeg me af als er van orange ook een actie kwam ?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

Ik geef toe arend zou ook es mogen komen met een Limited Edition , zou wel tof zijn 🙂 (ik zou dit direct ook nemen , als de voorwaarden zelfde zijn als nu) ( afwachten, er kan nog veel komen in de toekomst)

 

Groetjes,

KJ

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 ANTWOORDEN 15
ghostboy
Ervaren verkenner

evn voor de duidelijkheid , wat proximus , orange , telenet, base , Mobile vikings adviteren na de 20 Gb verbruik bedoelen ze met 512K snelheid 51 Kb/sec , die 512K staat niet voor 512Kbits per seconde maar 51 Kb per seconde 😉 

Anonymous
Niet van toepassing

@ghostboy 

Hallo,

Uw ervaring met de 512Kbits per seconde , dat maar 51 Kb per seconde is kan ik helaas niet mee akkoord gaan, Ik was voor 4 maand bij de andere operator ( Proxi ) , ik kan u zeggen dat mijn ervaring hiermee was dat eens bij ( Proxi ) over de 20 GB het bij hun inderdaad totaal geen 512Kbits per seconde was ( ik had ook volle bak 4G) , zelfs de helft minder dan dat. (Nooit 4G+ gezien bij Proxi, bij Orange wel ze)

Ik heb bij Orange al genoeg over men 20GB geweest toen en ik kan je bevestigen het was vanaf het begin in orde en het was altijd 512Kbits per seconde dat ik had.

 

Groetjes,

KJ

Cdt24801
Wijze
Wijze


@ghostboy  schreef:

evn voor de duidelijkheid , wat proximus , orange , telenet, base , Mobile vikings adviteren na de 20 Gb verbruik bedoelen ze met 512K snelheid 51 Kb/sec , die 512K staat niet voor 512Kbits per seconde maar 51 Kb per seconde 😉 


Heb je dat ergens gevonden? Link?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Inderdaad KJ,  je bent niet de eerste die vaststelt dat groener gras niet altijd beter smaakt .... Man Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@Cdt24801 

Ik heb liever Orange smaakje 🙂

 

Groetjes,

KJ

Leden met de meeste pluimen