Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-01-20 19h36
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey 🙂
Ik heb in maart 2018 mijn dolfijn abonnement + smartphone verlengd en hierbij dus ook een nieuw toestel ontvangen. Nu zijn we 22 maanden verder en vroeg ik mij af of ik terug een nieuw toestel kan krijgen tegen lage prijs (nog steeds met dolfijn abonnement, dus opnieuw verlenging).
Klopt het dat je dan het restbedrag voor de vorige smartphone in een keer moet betalen? Volgens mijn afbetalingstabel moet ik vanaf 17/01/2020 nog 15,08 euro betalen voor de vorige smartphone.
Kan ik nu al een nieuwe smartphone kiezen en het dolfijn abonnement verlengen + het resterende bedrag van de vorige smartphone afbetalen ?
Of is dit pas mogelijk na de volle 24 maanden ?
Alvast bedankt 😊
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Mia1 u kan uw abonnement gewoon verlengen en een nieuwe gsm kiezen. Het rest bedrag wordt verrekend op de volgende factuur dus geen probleem.Vanaf de 12e maand kan u een hoger of lager abonnement nemen als u dat wenst. Dus kies wat u graag wil hebben.
@Mia1 u kan uw abonnement gewoon verlengen en een nieuwe gsm kiezen. Het rest bedrag wordt verrekend op de volgende factuur dus geen probleem.Vanaf de 12e maand kan u een hoger of lager abonnement nemen als u dat wenst. Dus kies wat u graag wil hebben.
Ik had het niet beter kunnen formuleren dan mijn gewaardeerde collega. Slaap dus maar op uw twee oren en ga voor uw nieuwe foon. Veel plezier ermee 😀