annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe tarieven/nieuwe packs

Topic gestart op: 25-04-21 00h04

Antwoorden: 8 antwoorden

Sennex
Aspirant verkenner

Nieuwe tarieven/nieuwe packs

Vandaag mijn factuur bekeken.  Met 31eur gestegen, omwille van het omzetten naar de nieuwe formules.  Allerlei uitvluchten bij de klantenservice, je kan ook je antwoordapparaat niet verwijderen.

In 2016 overgestapt van TELENET met de actie 'ik laat mij niet pluimen' via een voordelige formule.  Die formule die zwart op wit stond gedurende 6 maand moeten afdwingen.  Blijkbaar is Orange nu aan een inhaalbeweging begonnen, om hun klanten te pluimen.

Jaar geleden op hun website stond er een fout, de nieuwe Iphone SE met 256GB aan net geen 500eur.  Ze draaien het verhaal, blijven hun eigen waarheid verkondigen.  Maar fout toegeven is geen optie.

Vandaag geven ze het nog maar eens een draai, krijg je weeral die arrogantie te verwerken.  Daarna via messenger een antwoord, die je aan een kind zou toeschrijven.  De druppel was er, ik betaal de rekening, dien klacht in bij de ombudsdienst en stap over naar proximus.  Wat een onbekwaam onwillige bende prutsers werken bij orange zeg.  Sjoit einde verhaal.  Ga blij zijn dat komende week al hun vuiligheid uit mijn huis is.  Ik zorg ervoor dat het aangetekend wordt verzonden, al veel gelezen dat hun afval zogezegd niet is aangekomen.

Getuigd van pestgedrag.  Heel mijn verhaal is een verhaal van gepest worden door diegene wiens mond je helpt openhouden.  Have fun Orange

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Anonymous
Niet van toepassing

Wel jammer, wat ik hier allemaal lees. Ook wel vreemd, want dit ervaar ik bij Orange helemaal niet. Ben nu bijna 2 jaar klant en heb in die 2 jaar al veel gewijzigd en dat liep altijd vlot. Goede communicatie via FB, via 5000 soms iets minder vlot, maar het komt altijd in orde. Mijn facturen zijn ook altijd juist. Is Proximus beter dan Orange? Dat weet ik niet. Zelf zal ik nooit naar Proximus gaan, maar dat is mijn keuze.
Veel succes nog.

0 pluimen
Sennex
Aspirant verkenner

Ik ondertussen 5 jaar klant.  Ook al bij enkele vrienden geluisterd, waarop de klantendienst zich baseert waarom de korting is weggevallen.  'Wss hebben die mensen een ander contract genomen of zijn weg bij Orange'.  Ik had er 4 nodig, de eerste 5 aangesprokene zijn nog steeds in hetzelfde concept aanwezig.  

Had ik niet aangehaald waarvan de korting mogelijk kwam, dan hadden ze niks om zich achter weg te steken.  Onbekwaam, onwil, onzinnige uitvluchten.  Allemaal met de O van Orange.  Eerlijkheid is geen norm die ze in het vaandel dragen.

Nu gaan we het verhaal verspreiden en zijn er al enkele vrienden die overstappen, daar ze hetzelfde gevoel hebben 😉  Ik heb mij gehouden aan mijn afspraken, de tegenpartij is blijkbaar onbetrouwbaar daarin ...

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Sennex 

In uw geval was ik waarschijnlijk ook overgestapt
Wat je kruisvaart betreft (verhaal verspreiden, enkele vrienden overhalen), je zult er veel tijd en energie insteken.
Denk niet een paar klanten minder het verschil zullen uitmaken bij providers zoals Proximus, Telenet, Orange, ...

Anyway, good luck

0 pluimen
Sennex
Aspirant verkenner

Merci voor het begrip.

Veel moeite kost dat niet he, verspreiden via social media.  Wnn mensen vragen welke provider te vertrouwen is of naar welke over te stappen.  Orange ten stelligste afraden enz ...   Er waren er op korte tijd 30 mee naar Orange, omgekeerd hoeft niet zo moeilijk te zijn zeker ? 😉

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen