Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-04-21 00h04
Antwoorden: 8 antwoorden
Vandaag mijn factuur bekeken. Met 31eur gestegen, omwille van het omzetten naar de nieuwe formules. Allerlei uitvluchten bij de klantenservice, je kan ook je antwoordapparaat niet verwijderen.
In 2016 overgestapt van TELENET met de actie 'ik laat mij niet pluimen' via een voordelige formule. Die formule die zwart op wit stond gedurende 6 maand moeten afdwingen. Blijkbaar is Orange nu aan een inhaalbeweging begonnen, om hun klanten te pluimen.
Jaar geleden op hun website stond er een fout, de nieuwe Iphone SE met 256GB aan net geen 500eur. Ze draaien het verhaal, blijven hun eigen waarheid verkondigen. Maar fout toegeven is geen optie.
Vandaag geven ze het nog maar eens een draai, krijg je weeral die arrogantie te verwerken. Daarna via messenger een antwoord, die je aan een kind zou toeschrijven. De druppel was er, ik betaal de rekening, dien klacht in bij de ombudsdienst en stap over naar proximus. Wat een onbekwaam onwillige bende prutsers werken bij orange zeg. Sjoit einde verhaal. Ga blij zijn dat komende week al hun vuiligheid uit mijn huis is. Ik zorg ervoor dat het aangetekend wordt verzonden, al veel gelezen dat hun afval zogezegd niet is aangekomen.
Getuigd van pestgedrag. Heel mijn verhaal is een verhaal van gepest worden door diegene wiens mond je helpt openhouden. Have fun Orange
Ik kan me inbeelden dat het op lucht, @Sennex
Maar even de cijfers van het jaar 2019 - bron = Nationale Bank - de jaarrekening van 2020 is nog niet neergelegd
Als je er 30 bereikt - welke invloed heeft dat op het aantal klanten en de omzet ?
Dat klinkt niet al te best als ik het zo lees.
Die nieuwe formules die zijn er al een tijdje maar hoe komt het dan dat je ineens € 31 meer moet betalen ? Welke formule had hiervoor dan ?
Het lijkt mij toch wat raar dat de klantendienst als het webcare team niet de juiste argumentatie geeft hoe dit komt.
Hopelijk heb je bij Proximus meer geluk en dat het daar dan wel is wat je graag wil en ook krijgt.
Ik betaalde 20eur voor Arend. Wat ik als contract heb aangeboden gekregen, nadat ik een 30-tal vrienden en kennissen heb meegenomen naar Orange. Zwart op wit op papier gezet, maar heb er 6 maand voor moeten discussiëren om te krijgen wat was afgesproken.
Toen ook al met zowel de klantendienst als het webcare team.
Vandaag is de emmer vol, ik ga in de loop van de volgende week over naar Proximus. Zij halen aan dat het is omdat diegene die ik aanbracht veranderd zijn van contract. Als ik vraag naar namen, staan ze met hun mond vol tanden. Ik heb er 4 nodig om de korting te bekomen, 5 van de 30 hebben hetzelfde contract maar zijn ook aangepast door Orange zelf.
Sjoit ik doe der geen moeite meer voor, de stap is genomen.
De arrogantie en onwil bij zowel de klantendienst als het webcare team zijn ongeëvenaard !
Over afspraken en dergelijke weten wij hier niks vanaf dat is wat een klant bespreekt met de klantendienst of eender welke andere dienst.
Ik wens je veel succes bij Proximus en hopelijk ben je er tevreden.