annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nummer veranderen en eventueel een ander abbonnement

Topic gestart op: 03-12-19 11h19

Antwoorden: 2 antwoorden

Veerle
Aspirant verkenner

Nummer veranderen en eventueel een ander abbonnement

Ik heb nu bijna een maand mijn zen abbonnement van 25€ met smartphone

Maar ik zou graag weten of het mogelijk is mijn huidige nummer te veranderen en eventueel een ander tarief plan,want ik heb nu 2,5u om te bellen en 2.5 GB surf,maar ik gebruik meestal Wi-Fi, dus heb niet zoveel surfvolume nodig. Wat tariefplan is dan het beste in mijn geval?

Ik ben nieuw hier.veerle

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik heb nu bijna een maand mijn zen abbonnement van 25€ met smartphone

Maar ik zou graag weten of het mogelijk is mijn huidige nummer te veranderen en eventueel een ander tarief plan,want ik heb nu 2,5u om te bellen en 2.5 GB surf,maar ik gebruik meestal Wi-Fi, dus heb niet zoveel surfvolume nodig. Wat tariefplan is dan het beste in mijn geval?

Ik ben nieuw hier.veerle

Ugh @Veerle,

Je kan zonder probleem je nummer laten wijzigen door onze Customer Service stamleden. Ze brengen dit voor je in orde.

Je kan ook van tariefplan wijzigen, maar met de volgende voorwaarden aangezien het gekoppeld is aan een Smartphone :

1. Na een jaar kan je een niveau lager gaan (naar Kolibrie zen bijvoorbeeld)

2. Je kan hoger gaan wanneer je het wilt (altijd naar een abonnement in de categorie "Smartphone")

3. Als je een ander abonnement wilt (zonder smartphone) zal je de restwaarde van het toestel moeten betalen. Dit zal ook moeten als je naar een lager abonnement wilt gaan 🙂

Totem's zonnegroeten,

Totem

Gregory
Wijze
Wijze

Kijk hier even.  Als je Kolibri neemt heb je ongeveer geen surf en ook maar 90 belminuten

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/abonnementen

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen