annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

OPROEP ORANGE

Topic gestart op: 03-12-19 18h29

Antwoorden: 11 antwoorden

danny1
Rekruut scout

OPROEP ORANGE

Hallo,is het nr +32 2 431 98 77 een nr van orange en is die te vertrouwen?gr danny1

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Cdt24801
Wijze
Wijze

Als je dat nummer eens googelt krijg je verschillende resultaten.

Hier is er eentje van.

Blijkt dus een telemarketeer te zijn die meestal belt en niks zegt. Volgens sommigen gelinkt aan Orange. Maar de reacties zijn dus overwegend negatief.

Blokkeren dus, dat nummer.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@danny1 

En zoals gewoonlijk doe ik er veel te lang over om mijn antwoord in te tikken en is iemand anders mij net voor ... Nietwaar  @Movieman  Smiley Erg vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Movieman
Aspirant genezer

@Cdt24801 nochtans zo snel kan ik ook niet intikken hoor je moet hier snel zijn met Speedy Gonzalez @patrick2 op Tribe 😉

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Movieman  schreef:

@Cdt24801 nochtans zo snel kan ik ook niet intikken hoor je moet hier snel zijn met Speedy Gonzalez @patrick2 op Tribe 😉


Ja dat is een waarheid gelijk een koe. Wanneer onze gewaardeerde collega wakker en online is, dan is hij overal als de kippen bij en de eerste om een antwoord te geven Smiley Erg vrolijk Smiley Knipoog

Ge moet rap zijn om hem voor te zijn ... Smiley Tong

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  en @Movieman  zal nog een beetje in mijn bedje blijven voor jullie 😛😛

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen