annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onbekend (en niet aangerekend) nummer 328082 op factuur?

Topic gestart op: 25-02-19 15h51

Antwoorden: 88 antwoorden

Aquaman1
Gewaardeerd verkenner

Onbekend (en niet aangerekend) nummer 328082 op factuur?

Sinds de preciese dag dat ik mijn nieuwe tablet in gebruik genomen heb, worden er bijna dagelijks één of meerdere "speciale sms'en" verzonden naar het verkort nummer 328082.
Op mijn gedetaillerde factuur staat dit vermeld met datum, uur, nummer en bestemmeling.

Gelukkig voor mij zijn dit iedere keer 'Gratis diensten' maar toch lijkt me dit zeer vreemd.
Op het oproepnummer 5000 kon men geen antwoord geven hoe dit komt of waarom dit gebeurt!

Heeft er hier al iemand dit fenomeen gehad?
Wat is het precies, kan ik dit stoppen, wie schuilt achter dat nummer?

mvg,
Aquaman

0 pluimen
88 ANTWOORDEN 88
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

Ik heb nu ook nieuwe factuur en ik heb eens gekeken nu en ik heb van dat nummer 328082 -> 321smsjes staan !!! <-

 

Ik vraag me echt af wat dit is , Orange kunnen jullie hier meer info over geven? (ik gebruik een Samsung)

 

Groetjes,

KJ

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Hoi, door jullie ben ook ik eens alles gaan nakijken en inderdaad 

ook hier op de afrekening van 2 toestellen: 257 meldingen van dat nummer 328082.

Heel gek.  Zou het kunnen dat ze dat gebruiken als je een spelletje speelt of een bericht beluisterd

dat het hun inbelcode is? En die 32 ons landnummer.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Aquaman1
Gewaardeerd verkenner


@Josette  schreef:

Hoi, door jullie ben ook ik eens alles gaan nakijken en inderdaad 

ook hier op de afrekening van 2 toestellen: 257 meldingen van dat nummer 328082.

Heel gek.  Zou het kunnen dat ze dat gebruiken als je een spelletje speelt of een bericht beluisterd

dat het hun inbelcode is? En die 32 ons landnummer.

 


Beste Josette,

ik denk niet dat dit met spelletjes of berichten beluisteren te maken heeft want dit gebeurt hier niet en al zeker NIET op het nummer van mijn tablet! 

Het blijft een raadsel en Orange houdt zich verdacht stil, vind ik. 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Inderdaad géén teken van leven.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Petula
Gewaardeerd verkenner

Yep, maar bij mij waren er 300 in een maand

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen