annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onbekend (en niet aangerekend) nummer 328082 op factuur?

Topic gestart op: 25-02-19 15h51

Antwoorden: 88 antwoorden

Aquaman1
Gewaardeerd verkenner

Onbekend (en niet aangerekend) nummer 328082 op factuur?

Sinds de preciese dag dat ik mijn nieuwe tablet in gebruik genomen heb, worden er bijna dagelijks één of meerdere "speciale sms'en" verzonden naar het verkort nummer 328082.
Op mijn gedetaillerde factuur staat dit vermeld met datum, uur, nummer en bestemmeling.

Gelukkig voor mij zijn dit iedere keer 'Gratis diensten' maar toch lijkt me dit zeer vreemd.
Op het oproepnummer 5000 kon men geen antwoord geven hoe dit komt of waarom dit gebeurt!

Heeft er hier al iemand dit fenomeen gehad?
Wat is het precies, kan ik dit stoppen, wie schuilt achter dat nummer?

mvg,
Aquaman

0 pluimen
88 ANTWOORDEN 88
Cdt24801
Wijze
Wijze

Het heeft in ieder geval niks met facetime /imessage te maken want het zijn allemaal android toestellen die er last van hebben en facetime en imessage zijn eigen aan apple en draaien niet op android.

Trouwens, het is neit enkel dat enen nummer, zoals er al meermaal geschreven is, het gaat om een hele waslijst aan nummers die gecontacteerd worden maar niet aangerekend.

En daar zouden we graag van weten wat het allemaal is en hoe dat komt.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Het ik zeker raar, ik hoop dat er een oplossing zal komen hiervoor.

 

Groetjes,

KJ

0 pluimen
Aquaman1
Gewaardeerd verkenner

De nieuwe factuur is binnen en ja hoor, ze zijn er weer bij!
Op de drie nummers samen 200 speciale sms'en

Wanneer krijgen we uitleg wat dit precies is? Verlegen smiley

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Aquaman1  schreef:

De nieuwe factuur is binnen en ja hoor, ze zijn er weer bij!
Op de drie nummers samen 200 speciale sms'en

Wanneer krijgen we uitleg wat dit precies is? Verlegen smiley


Ik heb er eens 31 gehad, en soms maar 6 of zelfs 3 ....

200 exemplaren .... Dat is toch wel veel ... nu ben ik toch wel extra benieuwd naar de uitleg van Orange !

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

heb net een stukje uit testaankoop gevonden ( wel 2010 ) en daar stond het volgende ; 

Vandaag werd ik op mijn GSMfactuur €8.55 aangerekend door de Ringring company uit Brussel voor bepaalde diensten. Bij Mobistar konden ze dat ook niet helemaal detecteren. Dat valt onder een speciale wetgeving (Third Party Services). Ik zou constant SMS'en ontvangen van die company, hoewel dat helemaal het geval niet is. Bij Mobistar lieten ze duidelijk verstaan dat ik niet de enige was met dat probleem. Enige mogelijkheid is naar die mij onbekende firma bellen. Nog iemand problemen met deze vorm van oplichting?

 

Heb net ook eens mijn tweede gsm nummer nagezien ( andere provider ) maar daar zie ik niks van deze extra kosten terug dus heb daar enkel gewoon sms verkeer. Ook eens ff gekeken bij mijn partner op de factuur en die heeft deze er ook op staan maar 12 keer ik daarin tegen 50 keer. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen