annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onbeperkt bellen voor 3 euro?

Topic gestart op: 24-11-18 02h12

Antwoorden: 2 antwoorden

Els
Rekruut scout

Onbeperkt bellen voor 3 euro?

OPGELOST

Ik heb gelezen dat je 3 euro extra per maand kan betalen en dat je dan onbeperkt kan bellen. Hoe kan je dit activeren? 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Els ik weet niet waar u dat gelezen heeft voor 3 euro onbeperkt te bellen maar bij elk abonnment van de gsm is vanaf 20 euro alles onbeperkt bellen naar elk netwerk. Dus beginnend vanaf een Koala kan u al onbeperkt bellen . Mocht u dit tarief plan willen kan u altijd naar uw klantenzone gaan en dan bij terief plan dit aanpassen als u al een abonnement heeft. 

Moest u geen profiel hebben in de klantezone kan u deze aanmaken of u kan naar een shop gaan voor de aanpassing van abonnement.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Anonymous
Niet van toepassing

Je bedoelt waarschijnlijk de optie evening & weekend voor 3 euro maar dat is niet echt onbeperkt, daluren vanaf 16 uur tot s'morgens 8 uur en in het weekend gratis.

Die optie kan je toevoegen in je klanten zone bij de opties van uw GSM abo.

Anders kan je kiezen voor de Koala van 20 € daarvoor bel je op gelijk welk uur echt onbeperkt zonder meer prijs.

Grt

patrick2
Wijze
Wijze

@Els ik weet niet waar u dat gelezen heeft voor 3 euro onbeperkt te bellen maar bij elk abonnment van de gsm is vanaf 20 euro alles onbeperkt bellen naar elk netwerk. Dus beginnend vanaf een Koala kan u al onbeperkt bellen . Mocht u dit tarief plan willen kan u altijd naar uw klantenzone gaan en dan bij terief plan dit aanpassen als u al een abonnement heeft. 

Moest u geen profiel hebben in de klantezone kan u deze aanmaken of u kan naar een shop gaan voor de aanpassing van abonnement.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen