annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Arend abo : Onbeperkte Mobiele Data

Topic gestart op: 28-03-20 22h36

Antwoorden: 9 antwoorden

Sen
Gewaardeerd verkenner

Arend abo : Onbeperkte Mobiele Data

Hey

Het AREND abonnement geeft je unlimited...

Maar dan staat eronder dan je tot 30GB gaat en dan bijbetaald...

Volgens mij is dat gewoon dat je niet altijd moet herladen en dat het gewoon automatisch gaat...

 

Kan iemand mij dit uitleggen...

Labels (2)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Sen  dat is heel graag gedaan daar zijn we hier voor he elkaar te helpen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze


@Sen  schreef:

@patrick2 @Cdt24801 Dankjewel.


Da's heel graag gedaan hé 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Thx @patrick2 voor de aanvulling.

Misschien voor de zekerheid nog eens benadrukken voor @Sen : met dat Surf Extra kaartje kan je dus enkel data van het gedeelde abo gebruiken, dus niet bellen of smsjes sturen. Bellen via Messenger, Skype, WhatsApp en consoorten, dat zou dan weer wel moeten lukken want dat verbruikt data en geen belminuten.

En als ik me niet vergis is het eerste surf extra kaartje gratis voor het hoogste abo, voor de lagere abo's is het dan inderdaad €3 extra te betalen iedere maand. Er kunnen tot max 3 surf extra kaartjes aan één abo verbonden worden. Hou er rekening mee dat in dat geval de data ook driemaal zo snel verbruikt worden ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze


@Sen  schreef:

@Cdt24801 Oke dankjewel...

Maar als ik al in de orange circle zit.

Kan ik dit abonnement dan kopen voor 1 prijs maar wel voor 3 gebruiken?


Ik vrees van niet. Al wat je nu wijzigt of bijkoopt of nieuw koopt => enkel de nieuwe GO formules. Orange Circle op zich blijft wel bestaan, daar verandert niks aan. Daar is enkel van belang dat alle abo's op één en dezelfde factuur staan. Wat voor abo's het zijn doet niet terzake.

En voor zover ik weet kan één abo maar door één persoon gebruikt worden. In die zin dat er maar één simkaart aan verbonden is. Wie die foon dagelijks gebruikt, dat is een andere zaak, daar ben je vrij in. Maar indien je dus drie simkaarten wenst, zul je ook drie abo's moeten nemen.

Tenzij iemand van Orange (ik ben zelf ook maar gewone klant, net zoals alle Tribers) mij hier moet tegenspreken omdat ik mij vergis ... Misschien @Totem of @TomB eens mentionen ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

Beste,

Orange biedt bewust geen 'pot' data aan zodat iedere klant zo een abonnement dat voor hem/haar ideaal is kan hebben. (Wat vaak ook positief is voor de factuur vergeleken met andere operatoren)

Het is dus niet mogelijk om 1 Go Unlimited abonnement te gebruiken met 3 nummers. De reden voor multiproductvoordeel toe te passen is ook om het aantrekkelijker te maken voor klanten met meerdere nummers. Bijvoorbeeld een klant met 2x Arend die voordien 2x €40 zou betalen, die heeft nu 2x 30GB (en onbeperkt verder) voor maar €62 ipv €80.

Wat wel kan is onbeperkt bellen en smsen naar nummers op dezelfde factuur via Orange Circle, een mobiele hotspot gebruiken indien mensen zich in dezelfde ruimte bevinden (Door de lockdown kan dit wel interessant zijn momenteel) of een surf-extra kaart (€3 per maand, om zo DATA te delen.)

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Leden met de meeste pluimen