annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ongevraagd abonnement aangepast door orange

Topic gestart op: 20-07-20 12h29

Antwoorden: 15 antwoorden

Patrickp
Gewaardeerd verkenner

Ongevraagd abonnement aangepast door orange

OPGELOST

Een tijdje geleden werd een van onze 5 gsm abonnementen ongevraagd omgezet naar een go tarief. Voorheen had onze dochter 3gb data voor 15€, gecombineerd in ons love pack met internet - tv - 5 gsm’s, en nu nog slechts 500mb voor 10€. Het gaat me niet om die 5€ maar over het feit dat we daar niet om gevraagd hebben en nu volgens de klantendienst enkel op te lossen valt door bij te betalen. We zijn heel tevreden van orange maar had dit toch graag opgelost gezien. Ik weet niet waarheen met mijn klacht, vandaar dat ik eerst via deze weg wil proberen. 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Patrickp  bij Orange heb je geen klachten dienst meer. Vroeger meen ik te weten dat deze er was en dan te bereiken via email maar het email verkeer is gestopt bij Orange. Misschien kan je je wenden tot test aankoop of de ombudsdienst voor telecommunicatie. Die laatste zit in Brussel en zal je kunnen helpen met geschillen tussen jou en je provider. Zij zullen je aanvraag bekijken door middel van een dossier en zullen na een x aantal dagen terug contacteren. Of het ook daadwerkelijk een oplossing bied geen idee van natuurlijk.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
Patrickp
Gewaardeerd verkenner

Daar kunnen ze niet meer helpen.....

Leden met de meeste pluimen