Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-08-21 15h45
Antwoorden: 17 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Op een niet geweten, duistere manier heb ik plots een abonnement toegekend gekregen van 4,99 euro per maand, dit gaat om VR Tube , buiten bundel
ik wil dit abonnement zo snel mogelijk kwijt, ik wil dit niet,
hoe kan ik dit annuleren? Heb al 5000 gebeld, maar moeilijk binnen te geraken,
alvast bedankt
patricia vanhole
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Het is in orde door aankoop multimedia af te zetten!
dankje
Dankje,
ik heb proberen te bellen naar de klantendienst, na vele pogingen is dit me gelukt, zij zeggen dat we op het factuur moeten wachten, hopelijk komt dit snel in orde, want heb vandaag een 2 betaling van 4,99 euro ontvangen, het is dus een wekelijks abonnement vrtube, dus iedereen weze gewaarschuwd, want ik weet helemaal niet hoe, waar ik dit abonnement aangevraagd heb.
Niemand die zoiets voorheeft weet hoe het komt @Pattyboem
Een klik ergens op een link in een sms. Kan ook zijn dat iemand anders je nummer heeft doorgegeven of ze ergens aan je telefoon nummer geraakt zijn
Het is een plaag - vlug geld verdiend -
Hier nog een recente Re: Achats multimedia non souhaités - Tribe (orange.be)
Ok, dankje,
ik ben er ondertussen in geslaagd om de multimedia aankopen stop te zetten, via klantenzone, ik moest inloggen via de zaak van miijn man, en dan lukt het, dus niet via de orange app op mijn nummer,
hopelijk is dit nu voldoende om de betalingen stop te zetten?
Denk het wel @Pattyboem . Je kunt het opvolgen in My Orange om zeker te zijn.
Zelf heb ik deze verassingen nog nooit gehad - maar de blokkering multimedia staat wel aan bij mij
Success
@Pattyboem Beginnen met je multimedia aankopen stop te zetten in de orange app