annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onterecht abonnement veranderd = extra kosten

Topic gestart op: 24-08-18 11h01

Antwoorden: 1 antwoord

PeterB
Aspirant verkenner

Onterecht abonnement veranderd = extra kosten

Ik ben reeds 15 jaar klant bij mobistar/orange. Hierbij heb ik steeds gebruik gemaakt van het abonnement panther 45. Hier kan je een gsm bij krijgen sinds enkele jaren. Dit leek mij wel interessant gezien ik het abonnement toch al had. Na deze actie hebben ze blijkbaar op eigen initiatief mijn abonnement verandert in de winkel naar een koala 35, wat ik als resultaat zag waren facturen tot 89,32 ipv de gebruikelijke 45. Ik heb hiervoor gebeld naar de klantendienst en zij hebben mij dan teruggezet naar panther 45. Opvallend dat dit terug mijn oude abonnement was. Ondertussen hebben zij 126,66 euro teveel aangerekend door hun fout. Jammer genoeg was een compensatie niet aan de orde. Tenzij je enkele maanden later opnieuw belt, dan is een compensatie van 40 euro verspreid over 4 maanden wel mogelijk, na wat aandringen kregen we zelfs 60 euro over 6 maanden. Als dit geen schuldbekentenis is. Reden waarom dit zo weinig is is omdat ik bel over oude facturen (4 maand geleden), terwijl ik enkele maanden terug ook al gebeld had. Maar nog altijd maar de helft van wat ik teveel betaald heb. Dus heb ik opnieuw een mail geschreven, waar ik geen antwoord op krijg. Ik belde opnieuw, en de financiële dienst weigert nu zelfs om mij te laten doorschakelen. Van onbeschoftheid gesproken. Op de website staat dan dat je beloond wordt voor uw trouwheid, wel mij voelde het meer alsof ik bestolen werd voor mijn trouwheid!

Labels (2)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Cleopatra
Veteraan verkenner

Hey mede Triber,

Lijkt me enorm frustrerend.

Het ding is dat je een tariefplan hebt dat niet meer wordt aangeboden. Daarom werd je denk ik overgezet naar één van de huidige abonnementen.

Je zou hier een brief van gekregen hebben of een mail? Ze waarschuwen je dan ook dat je abonnement wordt aangepast. Aan jou dan om aan te geven dat je  niet akkoord bent, wat quasi nutteloos is zo te zien.

Nu ik raad je aan de klantendienst op de sociale media te contacteren. Zij kunnen dit voor je uitspitten en je je compensatie verder toekennen.

Good luck zou ik zo zeggen.

Greetz

CLEO

Leden met de meeste pluimen