annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onterecht buiten bundel

Topic gestart op: 04-04-22 13h06

Antwoorden: 6 antwoorden

Jasper1
Aspirant verkenner

Onterecht buiten bundel

Beste, ik ben een maand geleden overgestapt van unlimited naar een tarief van 20 euro de maand. Na mijn eerst GB op te doen van de 10 zag ik al meteen dat ze alles wat ik verbruikte buiten de bundel aan te rekenen i.p.v. van binnen de bundel, ik verbruikte mijn GB’s, maar toch rekende ze deze aan buiten de bundel met als gevolg een rekening van 200 euro buiten bundel. Deze factuur moet nog aankomen, maar ik ga deze niet betalen. Ik heb genoeg bewijs dat het hieraan ligt en er een fout in het systeem is, zoals altijd zal de factuur iets anders zeggen wat niet klopt. Aan zogezegd internationaal bellen zal het ook niet liggen vermits deze geblokkeerd is.

Labels (2)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Jasper1
Aspirant verkenner

Hellow hier ben ik weer.

ik heb volle pot moeten betalen omdat ze het niet ‘willen’ terugbetalen. Schande. Mij zien ze na volgende maand niet meer terug. Heb 2 weken lang bijna elke dag gebeld en elke dag weer dezelfde antwoorden.’onze service is aan het updaten’ . En als het dan gefixt is moet alles nog goed gekeurd worden door een supervisor. Elke medewerker zegt duidelijk dat er een grote fout is gebeurd bij mijn bundel en toch is het moeilijk om geld terug te storten als het al duidelijk is.

0 pluimen
Lionels
Aspirant verkenner

Dan ist best dat je de ombuds dienst telecom contacteert dan gaat het vrij snel ineens 

0 pluimen
Jasper1
Aspirant verkenner

Hoi hoi, hier ben ik weer. Ondertussen 2 keer contact opgenomen met 2 dagen tijd er tussen en steeds ligt hun service er uit voor de facturen te bekijken. Ik kon hem zelf bekijken en concludeerde dat ik alleen voor GB 180 euro buiten men bundel zat. Ik heb deze bekeken en ben zogezegd 3 gb er buiten gegaan terwijl ik er nog niet eens door zat. Ik heb hier ook nooit smsen voor ontvangen dat ik deze volledig had opgebruikt. Smsen ivb met mijn bundel krijg ik normaliter altijd via sms. De persoon van orange zei wel dat er sowieso een probleem zou zijn geweest en dat ik niet in fout ben. Hopelijk zet orange dit recht. Groetjes, jasper.

0 pluimen
Lionels
Aspirant verkenner

Beste,

Ik heb tijdje geleden ook een gelijkaardig probleem gehad. Als orange u hier niet in wilt helpen. Kan u steeds terecht bij de ombudsdienst telecommunicatie. deze bemiddelen dan tussen u en de provider. 
https://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen