annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onterecht buiten bundel

Topic gestart op: 04-04-22 13h06

Antwoorden: 6 antwoorden

Jasper1
Aspirant verkenner

Onterecht buiten bundel

Beste, ik ben een maand geleden overgestapt van unlimited naar een tarief van 20 euro de maand. Na mijn eerst GB op te doen van de 10 zag ik al meteen dat ze alles wat ik verbruikte buiten de bundel aan te rekenen i.p.v. van binnen de bundel, ik verbruikte mijn GB’s, maar toch rekende ze deze aan buiten de bundel met als gevolg een rekening van 200 euro buiten bundel. Deze factuur moet nog aankomen, maar ik ga deze niet betalen. Ik heb genoeg bewijs dat het hieraan ligt en er een fout in het systeem is, zoals altijd zal de factuur iets anders zeggen wat niet klopt. Aan zogezegd internationaal bellen zal het ook niet liggen vermits deze geblokkeerd is.

Labels (2)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@Jasper1 

Heb je afbeelding ingetrokken aangezien je gsm nummer daar heel groot in af te lezen is. 

Je kan gsm nummer markeren in je afbeelding en dan opnieuw plaatsen of als dat niet gaat dan niks plaatsen. Het is niet de bedoeling om persoonlijke gegevens te plaatsen hier. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Jasper1 Ik zou eerst de factuur afwachten.  Er zijn recent problemen geweest met de 'buiten bundel' die onterecht in de app stonden

Bewaar in alle geval de screenshots

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen