Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-03-20 14h10
Antwoorden: 112 antwoorden
Ugh iedereen!
Je zult het zeker gemerkt hebben... Alles... Of bijna alles is veranderd! Nieuwe tarieven, nieuwe optie’s en een paar verrassingen... Laten we dat ophelderen!
De nieuwe formules aangepast aan de familie’s
Onze nieuwe tariefplannen worden "GO" genoemd, ze zijn beschikbaar in 4 formules met vele voordelen. Hier is een korte samenvatting ervan:
GO Extreme special edition: de grootste formule voor onbeperkte mobiele data (60 Gb aan maximale snelheid), onbeperkt bellen, onbeperkt SMS/MMS, dit voor 30 €. Bovenop dit alles geniet je gratis van de Pro Inclusive diensten en de Pro Voicemail.
GO Intense: 15 Gb mobiele data, gecombineerd met onbeperkt bellen en SMS/MMS aan 30 €. Bovenop dit geniet je ook gratis van de Pro Inclusive diensten en de Pro Voicemail.
GO Plus: 5 Gb mobiele data, onbeperkte oproepen en SMS/MMS voor 20 €. Ook hier geniet je gratis van de Pro Inclusive diensten en Pro Voicemail.
GO Light: De kleine dwerg onder onze tariefplannen, die je recht geeft op 1,5GB en 2u30 belminuten. beltijd (onbeperkt voor de andere Orange nummers op uw factuur) en onbeperkt SMS/MMS voor 10 €. Zelfs hier geniet je gratis van de Pro Inclusive diensten en Pro Voicemail.
Aarzel vooral niet om onze speciale webpagina te bezoeken om alle kleine details van de tariefplannen te kennen!
Profiteer van deze gezin optie’s en geniet van een korting gelijk aan het aantal abonnementen (Intense en/of Unlimited) die je neemt.
Je geniet van een vereenvoudigd en veelzijdig portfolio. Ik leg je uit waarom 🙂
De grote veranderingen zijn:
Je geniet dus van een vernieuwd portfolio, die je zal aanspreken! Je zal later ook andere verrassingen ontdekken! Aarzel niet om ons te vertellen wat je ervan denkt. 🙂
Moge de geest van De Stam je vergezellen,
Totem
@Totem schreef:
Iets nieuws bij Orange!
Ugh iedereen!
Je zult het zeker gemerkt hebben... Alles... Of bijna alles is veranderd! Nieuwe tarieven, nieuwe optie’s en een paar verrassingen... Laten we dat ophelderen!
De nieuwe formules aangepast aan de familie’s
Onze nieuwe tariefplannen worden "GO" genoemd, ze zijn beschikbaar in 4 formules met vele voordelen. Hier is een korte samenvatting ervan:
GO Unlimited: de grootste formule voor onbeperkte mobiele data (30 Gb aan maximale snelheid), onbeperkt bellen, onbeperkt SMS/MMS, dit voor 40 €. Bovenop dit alles geniet je gratis van de Pro Inclusive diensten en de Pro Voicemail.
GO Intense: 15 Gb mobiele data, gecombineerd met onbeperkt bellen en SMS/MMS aan 30 €. Bovenop dit geniet je ook gratis van de Pro Inclusive diensten en de Pro Voicemail.
GO Plus: 5 Gb mobiele data, onbeperkte oproepen en SMS/MMS voor 20 €. Ook hier geniet je gratis van de Pro Inclusive diensten en Pro Voicemail.
GO Light: De kleine dwerg onder onze tariefplannen, die je recht geeft op 500 Mb, 90 min. beltijd (onbeperkt voor de andere Orange nummers op uw factuur) en onbeperkt SMS/MMS voor 10 €. Zelfs hier geniet je gratis van de Pro Inclusive diensten en Pro Voicemail.
Aarzel vooral niet om onze speciale webpagina te bezoeken om alle kleine details van de tariefplannen te kennen!
Profiteer van deze gezin optie’s en geniet van een korting gelijk aan het aantal abonnementen (Intense en/of Unlimited) die je neemt.
Je geniet van een vereenvoudigd en veelzijdig portfolio. Ik leg je uit waarom 🙂
De grote veranderingen zijn:
- Zoals de slogan luidt "Zit het scheef? We trekken het recht!" ... Je geniet nu van 30 Gb mobiele data aan maximale snelheid!
- Naast dit alles, geniet je nu van een beknopter en preciezer aanbod dat aan ieders behoeften voldoet. Ook het LOVE-aanbod is vereenvoudigd: bij om het even welk mobiel abonnement betaal je een vaste prijs voor televisie en internet.
- Grotere flexibiliteit: je kan elk tariefplan aan elke Smartphone koppelen. Het is ook mogelijk om het tariefplan te wijzigen zonder de restwaarde ervan te betalen. Afhankelijk van de gekozen smartphone is het eenvoudigweg nodig om de optie "Loyalty Advantage" of "Smart Data optie" te koppelen.
- Coyote en Orange Cloud verdwijnen, maar je hebt veel gelijkaardige en gratis alternatieven zoals: iCloud, Google Drive en Dropbox wat gegevensopslag betreft en Maps, Google Maps of Waze wat navigatie betreft, je bent dus niet verloren!
- De Pro Inclusive diensten zijn algemeen! Je hebt daarom in al je mobiele abonnementen Pro Voice Mail, Call Forwarding, Second Call en Conference Call opgenomen.
- Als je twee grote abonnementen combineert (Unlimited en/of Intense), krijg je een korting gelijk aan het aantal abonnementen dat je neemt (9 € vermenigvuldigd met het aantal Go Intense/Go Unlimited-abonnementen dat je neemt).
- De opties Roaming en International worden bijgewerkt met meer inhoud voor lagere prijzen.
- Nationale surfherlaadbeurten bieden meer mobiele data voor zeer voordelige prijzen (1 Gb voor 6 €, 5 Gb voor 10 €).
Je geniet dus van een vernieuwd portfolio, die je zal aanspreken! Je zal later ook andere verrassingen ontdekken! Aarzel niet om ons te vertellen wat je ervan denkt. 🙂
Moge de geest van De Stam je vergezellen,
Totem
Ugh iedereen,
@TomB zegt het heel correct ! Bedankt voor je reactie hieromtrent !
Nog even aanvullen ivm met Orange Cloud. Cloud verdwijnt inderdaad als je naar de nieuwe tariefplannen overgaat maar je hebt wel alternatieven zoals Google Drive, Dropbox, iCloud, enz. Je zult je data moeten downloaden op je pc, je hebt 2 maanden om deze te recupereren.
Totem's zonnegroetjes,
Totem
Goedenavond, wat een verwarrende situatie. Zeker voor ouderen.
Ik hoop dat alles hier nu spreek ik eens voor mezelf hetzelfde blijft!!!!!!!!!!!
Wat goed is laat dat aub goed?
Want anders heb ik nog spijt ervan dat ik deze topic toen geopend heb.
Wij willen niet meer krijgen en ook niet meer betalen gewoon zoals het was, was goed voor ons.
Kan je hier lezen als je zin hebt!
Dus wij hebben Love en Koala wat is dat nu dan?
En Cloud gaat die echt weg????????????
Groetjes, Josette.
@Josette schreef:
Goedenavond, wat een verwarrende situatie. Zeker voor ouderen.
Ik hoop dat alles hier nu spreek ik eens voor mezelf hetzelfde blijft!!!!!!!!!!!
Wat goed is laat dat aub goed?
Want anders heb ik nog spijt ervan dat ik deze topic toen geopend heb.
Wij willen niet meer krijgen en ook niet meer betalen gewoon zoals het was, was goed voor ons.
Kan je hier lezen als je zin hebt!
Dus wij hebben Love en Koala wat is dat nu dan?
En Cloud gaat die echt weg????????????
Groetjes, Josette.
Josette, tot nader bericht verandert er niets voor bestaande klanten die niet zelf vragen om naar een van de nieuwe formules over te stappen.
Ik heb de vraag gesteld aan @Totem en het is slechts wanneer we dat antwoord hebben dat we zekerheid hebben. Maar normaal gezien kunnen ze ons niet verplichten over te stappen naar een van de nieuwe tariefplannen en blijft voor ons alles bij het oude. Voorlopig toch. Hoelang, dat zal afwachten zijn.
Heren bedankt.
Zal wachten tot Totem antwoorden geeft.
@Josette Ik denk dat ik hetzelfde zal doen...