Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-03-20 14h10
Antwoorden: 112 antwoorden
Ugh iedereen!
Je zult het zeker gemerkt hebben... Alles... Of bijna alles is veranderd! Nieuwe tarieven, nieuwe optie’s en een paar verrassingen... Laten we dat ophelderen!
De nieuwe formules aangepast aan de familie’s
Onze nieuwe tariefplannen worden "GO" genoemd, ze zijn beschikbaar in 4 formules met vele voordelen. Hier is een korte samenvatting ervan:
GO Extreme special edition: de grootste formule voor onbeperkte mobiele data (60 Gb aan maximale snelheid), onbeperkt bellen, onbeperkt SMS/MMS, dit voor 30 €. Bovenop dit alles geniet je gratis van de Pro Inclusive diensten en de Pro Voicemail.
GO Intense: 15 Gb mobiele data, gecombineerd met onbeperkt bellen en SMS/MMS aan 30 €. Bovenop dit geniet je ook gratis van de Pro Inclusive diensten en de Pro Voicemail.
GO Plus: 5 Gb mobiele data, onbeperkte oproepen en SMS/MMS voor 20 €. Ook hier geniet je gratis van de Pro Inclusive diensten en Pro Voicemail.
GO Light: De kleine dwerg onder onze tariefplannen, die je recht geeft op 1,5GB en 2u30 belminuten. beltijd (onbeperkt voor de andere Orange nummers op uw factuur) en onbeperkt SMS/MMS voor 10 €. Zelfs hier geniet je gratis van de Pro Inclusive diensten en Pro Voicemail.
Aarzel vooral niet om onze speciale webpagina te bezoeken om alle kleine details van de tariefplannen te kennen!
Profiteer van deze gezin optie’s en geniet van een korting gelijk aan het aantal abonnementen (Intense en/of Unlimited) die je neemt.
Je geniet van een vereenvoudigd en veelzijdig portfolio. Ik leg je uit waarom 🙂
De grote veranderingen zijn:
Je geniet dus van een vernieuwd portfolio, die je zal aanspreken! Je zal later ook andere verrassingen ontdekken! Aarzel niet om ons te vertellen wat je ervan denkt. 🙂
Moge de geest van De Stam je vergezellen,
Totem
@Linanmgrs schreef:
Ik gebruik nu ook de go intense en da’s echt prima!
Altijd fijn om iets positiefs van tevreden mensen te lezen 😊 😎
Ik mis een abonnementje van 15 euro, iets meer data dan de 20 euro maar toch meer belminuten dan het 10 euro abonnement.
Ik heb deze avond de Go Plus besteld sedertdien kan ik enkel noodoproepen bellen, zelf niet meer opgebeld worden, en geen sms'en meer verzenden. Ligt dat aan de activatie die nog moet gebeuren?
@fietjeforever Hallo,
Dit is normaal gezien de enorme hoeveelheid verkeer op de meeste Orange-servers.
Dit zal te zijner tijd worden opgelost. Ik ben geen vertegenwoordiger van Orange en kan u niets bevestigen met betrekking tot uw vraag. Dat gezegd hebbende, raad ik je ten zeerste aan om voor hulp contact op te nemen met de Webcare of de klantendienst.
Zorg ervoor dat u uw probleem met details uitlegt en bestorm ze niet met meerdere vragen. Onthoud dat ze onder grote druk staan, wees gewoon aardig voor ze.
Groeten
Ik heb een Arend Premium en twee Arend abonnementen voor mijn werknemers.
Ik heb hierdoor gratis een Surf Extra card en Surf Pack +3GB maandelijks.
Ik zou graag van Arend Premium naar Go Unlimited gaan, net zoals de twee Arend abonnementen die ik ook wil omzetten naar Go Unlimited.
Kan ik mijn Surf Extra card behouden? Komt er iets in de plaats voor de 3GB bij drie abonnementen? Ik lees in de voorwaarden 9 euro korting vanaf 2 abonnementen, maar dat het niet geldig is voor klanten met een BTW nummer (terwijl ik wél op de site zit van de zelfstandigen en ondernemingen).