annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Op reis naar Australië en betalen voor abonnement?

Topic gestart op: 01-03-18 00h50

Antwoorden: 3 antwoorden

djef
Rekruut scout

Op reis naar Australië en betalen voor abonnement?

OPGELOST

Ik ben ondertussen al 3 maand in Australië en zoek nog een jaar of langer te blijven. Ondertussen betaal ik nog steeds mijn dolfijn annonement van 15 euro/maand zonder dit te gebruiken aangezien ik een australisch abonnement heb. Hoe stap ik over naar prepaid zodat ik niet meer vast zit aan een abonnement maar in nood nog wel deze kaart kan gebruiken? En mijn nummer kan behouden wanneer ik terug in België ben, weer kan overstappen naar een abonnement?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Anonymous
Niet van toepassing

djef,

 

Ik heb dit enkele jaren geleden ook gedaan, toen heb ik de klantendienst gecontacteerd, en zij hebben dit voor mij inorde gebracht. 

ik denk wel dat je dan een andere simkaart moet hebben.

Dus mss best [omdat je in australie zit] de klantendienst contacteren via messenger?

 

Succes!

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Chelsey1997
Gewaardeerde scout

Je kan overschakelen op een herlaadkaart voor een bepaalde periode. De klantendienst kan dit in orde brengen 

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik ben ondertussen al 3 maand in Australië en zoek nog een jaar of langer te blijven. Ondertussen betaal ik nog steeds mijn dolfijn annonement van 15 euro/maand zonder dit te gebruiken aangezien ik een australisch abonnement heb. Hoe stap ik over naar prepaid zodat ik niet meer vast zit aan een abonnement maar in nood nog wel deze kaart kan gebruiken? En mijn nummer kan behouden wanneer ik terug in België ben, weer kan overstappen naar een abonnement?

Ugh @djef,

Om naar prepaidkaart te gaan heb je geen nieuwe simkaart nodig. De Customer Service stamleden en de Webcare stamleden kunnen dit voor je in orde brengen.

De geesten waken over U,

Totem

Anonymous
Niet van toepassing

djef,

 

Ik heb dit enkele jaren geleden ook gedaan, toen heb ik de klantendienst gecontacteerd, en zij hebben dit voor mij inorde gebracht. 

ik denk wel dat je dan een andere simkaart moet hebben.

Dus mss best [omdat je in australie zit] de klantendienst contacteren via messenger?

 

Succes!

 

Leden met de meeste pluimen