Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-06-20 19h20
Antwoorden: 10 antwoorden
Vandaag belde mijn dochter me op met de mededeling dat er 50€ buiten bundel was.
na nazicht bleek dat er 92€ was aangerekend aankopen derden.
ik belde direct naar orange en kreeg ludiek het antwoord dat ik een maand moet wachten om te klagen , ik wou enkel vermijden dat er nog meer wordt aangerekend. Maar de helpdeskmedewerker had een slechte dag en legde de telefoon af.
ondertussen weet ik dat het pure oplichting is , mijn dochter kreeg van een nagemaakt profiel de vraag voor haar gsm nummer te geven , daarna ontving ze een sms en zo kan het valse profiel incasseren.
de helpdesk kan/wil me niet helpen , email bestaat niet meer bij orange , sociale media geen gehoor . . .
wie kan me helpen wat te doen ?
@Helmuteke heel vervelend te lezen wat er gebeurd is. En tegenwoordig dient men al zo goed op te passen met al die dingen.
De kosten buiten de bundel zullen inderdaad zichtbaar zijn op het moment als de facturatie cyclus gedaan is dat is dus het einde van de maand. Dan hebben ze ook zicht erop waar die kosten vandaan komen , want kosten buiten bundel kunnen nog gecorrigeerd worden.
Waar ik wel bang voor ben is dat Orange de kosten niet vergoed. Dat komt omdat je dochter deze kosten gemaakt heeft met haar nummer en het dus moeilijk te bewijzen is dat er iemand anders achter zit. Ook omdat je dochter zelf haar gsm heeft gegeven aan het nagemaakt profiel. Misschien kan je wel al een klacht neerleggen van oplichting bij de politie dus een PV opstellen. Misschien kan je dan wel met die PV richting Orange stappen om het opgelost te krijgen voor die kosten.