annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opletten! Lager abonnement, hogere factuur

Topic gestart op: 08-03-23 15h07

Antwoorden: 19 antwoorden

Bart_
Ervaren verkenner

Opletten! Lager abonnement, hogere factuur

Hallo allen

Toch even een waarschuwing voor iedereen: op aanraden van Orange zelf veranderde ik mijn 2 nummers van Extreme naar Intense (= 2x 10 euro minder, en toch dezelfde databundel) EN deed ik de opzeg van de insurance op mijn toestel (= 1x 16 euro). Toch betaal ik zelfs meer op mijn huidige factuur!

De korting van 36 euro (zou sowieso iets minder zijn omdat de tarieven verhoogd werden) komt dus niet door op de factuur. De medewerker heeft de omschakeling geregeld en deelde niet mee dat de 'special' korting dan wegviel. Serieuze blunder van de medewerker!

Dus ondanks de verlaging van 2 mobiele abonnementen en de opzeg van de verzekering betaal ik gemiddeld meer dan voordien. Was ik bij de Extreme gebleven, dan had ik VEEL meer data in de bundel, EN een lagere factuur!

En nee, ik heb er voor gebeld, kan niets aan gedaan worden... 'zeer spijtig' klinkt het aan de andere kant.

Dat is een mooie dankjewel na 7 jaar klant zijn en iets meer dan 150 nieuwe klanten aangebracht te hebben.

Let dus op! Een verwittigd man...

Fijne dag verder!

 
 
Labels (1)
19 ANTWOORDEN 19
Bart_
Ervaren verkenner

Maar wat is dan het beste? Omzetten naar particulier en de multiproductvoordeel, of als zelfstandige maar dan de boost activeren?

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Particulier is geen btw aftrek meer meer - zie even wat de btw is op de factuur

Boost geeft je  15 EUR bij en gaat er 2 * 13 = 26 af.  Dus -11 en je behoudt recht op aftrek van de btw

denk dat boost de beste optie is - reken maar even @Bart_ 

0 pluimen
Bart_
Ervaren verkenner

Hallo @Pletse 

Thanks voor de info!

Geen multiproductvoordeel, maar voor de omschakeling ook niet gehad, enkel Special Edition Promo, in het Love-pack.

Mijn zelfstandig bijberoep heb ik ondertussen stopgezet, dus die verandering moet ik nog doorgeven zodat ik als particulier vermeld sta. Maar afgezien daarvan had de medewerker dat moeten weten en me dit ook moeten melden dat die korting niet meer van toepassing zou zijn...

 

 
0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey Bart, als je de special promo krijgt dan kun je de multikorting sowieso niet krijgen dus dat is normaal dat je deze korting niet had voor de omschakeling.

Laat je account omzetten naar een particuliere account en je zal multivoordeel krijgen 😉

Bart_
Ervaren verkenner

Thanks @Pletse . Ga ik werk van maken.

Evenzeer jammer dat de medewerker dat niet zelf voorstelt... komt goed 🙂

 
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen