annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Optie 250 sms is geactiveerd bij verandering tarief

Topic gestart op: 17-09-18 19h01

Antwoorden: 1 antwoord

benji
Rekruut scout

Optie 250 sms is geactiveerd bij verandering tarief

ik ontvang een SMS van nummer 5000 met het bericht : De optie 250 SMS is geactiveerd op uw nummer.Waar gaat dit over ?
Ik ben recent van plan veranderd (nu Koala 20€).
Tijens die omschakeling was de communicatie ook al belabberd.
Je krijgt een bericht dat ze een tariefcheck hebben gedaan en een beter plan hebben voor me :
Koala Limited 20€ - klikken om aan te passen en dan zie je scherm na scherm boodschappen over Koala aan 25€.....(ipv 20€). En dan nu nu dat bericht over die optie 250 SMS ?

 

 

Labels (3)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

ik ontvang een SMS van nummer 5000 met het bericht : De optie 250 SMS is geactiveerd op uw nummer.Waar gaat dit over ?
Ik ben recent van plan veranderd (nu Koala 20€).
Tijens die omschakeling was de communicatie ook al belabberd.
Je krijgt een bericht dat ze een tariefcheck hebben gedaan en een beter plan hebben voor me :
Koala Limited 20€ - klikken om aan te passen en dan zie je scherm na scherm boodschappen over Koala aan 25€.....(ipv 20€). En dan nu nu dat bericht over die optie 250 SMS ?

Ugh @benji

 

Geen paniek hoor, beste triber!

 

In je My Orange App zie het tariefplan Koala Limited Edition 25 euro en onder "tarief en opties" een korting van 20%.

 

Je geniet gedurende een onbepaalde periode van deze korting :-D! Yieehaaa

 

Ook kampten we even met een bug :-(. Het sms'je <250 sms is geactiveerd> mag je negeren. De Orange-stam verontschuldigt zich voor het ongemak.

 

Verf met alle kleuren van de wind

 

🐺 Totem 🐺

Leden met de meeste pluimen