Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-01-21 10h59
Antwoorden: 6 antwoorden
Sinds ik mijn abonnoment heb aangepast van €15 naar €20. Krijg ik maandelijks een factuur van €21,....
Ik heb onbeperkt sms's (geen verstuurd) Onbeperkt bellen (niet gebeld) En mijn 4g data niet opgebruikt.
En toch moet ik meer betalen? 🤔
Bij mij is dit ook, ook zonder buiten mijn abonnement te gaan. Al bij al is het maar €1 dus ik maak me er niet direct druk om, volgens mij rekenen ze gewoon nog iets aan van kosten maar er staat inderdaad niet duidelijk bij welke dat zijn.
Ugh @TinnekeVerdoodt ,
Dat is allerminst de bedoeling 😊
Stuur gerust je gegevens door in een privé-bericht per Facebook of Twitter
Het webcare-team zal het voor je in detail bekijken.
Totem's groetjes,
Totem
Als je kosten hebt buiten je bundel dan zie je die pas achteraf op je gedetailleerde factuur.
en als je kijkt op je factuur in de gedetailleerde factuur wat zie je dan als extra kosten staan ergens ? Want je kan een gedetailleerde factuur opvragen en dit bekijken. Heb al jaren dezelfde factuur ook sinds de aanpassing van mijn abonnement en betaal niet meer als enkel het abonnement. Dus zou toch eens kijken wat er in staat.