annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Phone app no sim card error

Topic gestart op: 20-06-19 16h38

Antwoorden: 7 antwoorden

Roald1H
Aspirant verkenner

Orange Phone app no sim card error

Ik ben recent gewisseld van gsm (Nokia 8.1) en op mijn nieuwe gsm werkt de Orange Phone app vaak niet naar behoren.

Als ik iemand wil bellen, krijg ik vaak een error dat dat er geen sim in zit. Terwijl het met de Nokia Phone app geen probleem is. Ook mobiel internet werkt zonder problemen, dus er is geen probleem met de sim kaart.

Het is wel een dual sim gsm, met maar 1 sim kaart in... Zou het daar aan liggen? En kan ik dit in de app ergens aanpassen? (zelf niet gevonden) 

Bedankt! 

Roald 

Labels (2)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Roald1H 

Ik heb zelf geen dual-sim, maar heb je in de instellingen van de foon zelf (dus niet van de Orange app) ergens een mogelijkheid om het zoeken naar of lezen van een tweede sim uit te schakelen?

En ook, het klassieke antwoord; gooi de app er eens af en installeer hem opnieuw. Heb je de nieuwe foon trouwens from scratch geïnstalleerd of heb je een BackUp teruggezet?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Roald1H
Aspirant verkenner

Op de gsm staat de tweede sim automatisch uit, zie ook afbeelding.

De app is er inderdaad via een backup opgezet. Ik heb de app nu eens verwijderd en het terug geïnstalleerd, maar de error blijft. 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Roald1H 

Klinkt misschien, dom, maar heb je tussen het wegsmijten en het opnieuw installeren van de app uw toestel eens volledig herstart? Indien niet kunnen er nog steeds sporen of instellingen actief zijn gebleven.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen